Дайджест новин зі світу диджитал | Instaprenews

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Щопонеділка у блозі The Instapreneurs публікуємо добірку найважливіших новин зі світу диджитал. Більше не треба скролити десятки медіа та телеграм-каналів, адже тут ми збираємо новини про оновлення соцмереж, тренди, інфоприводи, AI-апдейти та багато іншого.

Залишайте email — будемо надсилати анонси лекцій, поради від маркетологів та запрошення на закриті воркшопи.

theinstapreneurs-products
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Telegram заблокували в Іспанії: подробиці

Reuters повідомляють, що Вищий суд Іспанії тимчасово призупинив роботу месенджера на території країни. Це сталося після скарг медіакомпаній до суду про те, що Telegram дозволяє користувачам завантажувати їхній контент без дозволу. Мобільні оператори також зобов'язані заблокувати месенджер. Наразі відомо, що Telegram не буде працювати в Іспанії на час розслідування позовів.

В одному з випусків Instaprenews розповідали про заяву засновника месенджера Павла Дурова щодо монетизації телеграм-каналів у понад 100 країнах світу.

Нова політика YouTube щодо ШІ

YouTube впроваджує новий інструмент у Creator Studio для підвищення прозорості стосовно використання штучного інтелекту в контенті. Тепер автори повинні маркувати контент, що створений за допомогою штучного інтелекту і який легко сплутати з реальністю. Про це розповідають у блозі YouTube.

Ми не вимагаємо від творців розкривати контент, який є явно нереалістичним, анімованим, містить спецефекти або використовує генеративний ШІ для допомоги у виробництві, — кажуть у YouTube.

Який контент тепер точно треба маркувати як ШІ: 

  1. Використання схожості з реальною людиною. Так звані «дипфейки» із заміною обличчя або голосу.
  2. Зміна кадрів реальних подій або місць. Наприклад, створення враження, що загорілася реальна будівля.
  3. Реалістичне зображення вигаданих великих подій. Наприклад, торнадо, що насувається на реальне місто.
youtube-ai-creative-studio
Зображення з блогу YouTube

Монетизація у TikTok: про Creator Rewards Program

В TikTok оголосили, Creator Rewards Program виходить з тестового періоду і відтепер монетизація доступна у США, Франції, Великій Британії, Німеччині, Японії, Південній Кореї та Бразилії. Скористатися нею можуть автори віком від 18 років, які мають від 10 000 підписників і 100 000 переглядів за останні 30 днів.

Автори зможуть отримувати кошти за відео від 1 хвилини за такими показниками:

  • оригінальність — якісний та унікальний контент, що демонструє думку автора або творчий процес мислення так, щоби відео резонувало з його спільнотою;
  • тривалість відео — враховує як час перегляду, так і відсоток тих, хто додивився до кінця, тобто винагороджують за залученість, а не за кількість відео;
  • залучення авдиторії включає вподобання, коментарі й поширення;
  • цінність пошуку — показник, призначений для контенту на основі популярних пошукових запитів.

Наразі українські автори не можуть користуватися Creator Rewards Program та отримувати кошти безпосередньо за контент. Проте ніхто не скасовував TikTok як один із найкрутіших маркетингових каналів для залучення трафіку. Про те, як бізнесу використовувати цю соцмережу, розповідали в матеріалі «TikTok for business: як отримати тисячні охоплення та продати товар за 15 секунд».

tiktok-for-business
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ChatGPT-5: коли вийде та що відомо

Оновлення мовної моделі може вийти уже влітку 2024 року. Про це повідомляють на сайті Business Insider. Це буде нова версія вже відомої моделі. Наразі розробники Open AI ще на стадії «навчання» боту. Після цього розпочнеться тестування ШІ на безпеку: група з дослідників OpenAI та сторонніх фахівців почне ставити боту «каверзні питання». Так його випробовуватимуть на токсичність, наявність стереотипів та інші небажані характеристики.

Хочете навчитися працювати із ChatGPT та оптимізувати повсякденні таски? Дивіться лекцію «AI для маркетологів: як працювати з промптами» від Михайла Кушніра на платформі The Instapreneurs.

Михайло Кушнір — кофаундер DestiLabs, де допомагають стартапам та малому бізнесу увійти у світ АІ. Має понад 8 років досвіду в Software Engineering & Machine Learning.

ai-for-marketers-lecture

Кому підходить лекція:

  1. Диджитал-спеціалістам, які хочуть робити свою роботу швидше та ефективніше. Зрозумієте, які задачі можна оптимізувати за допомогою АІ та як покращити свою продуктивність.
  2. Креаторам та інфлюенсерам. За допомогою АІ зможете оптимізувати свій час на генерацію ідей, покращення текстів та візуального контенту своїх соцмереж.
  3. Всім, хто цікавиться темою штучного інтелекту. На лекції базово розглянете АІ, отримаєте конкретні приклади його використання та зрозумієте, в яких сферах він може спростити ваше життя.

Після лекції ви:

  1. Зрозумієте логіку роботи АІ: зображення та мова
  2. Дізнаєтеся, чи замінить штучний інтелект людину?
  3. Зможете практично застосувати АІ в роботі
  4. Дізнаєтеся, як писати промпти: Tips & Tricks від лектора
  5. Зможете зробити реалістичні фото за допомогою АІ
  6. Оглянете АІ продукти: сфера застосування, вартість, плюси та мінуси
Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.