Дайджест новин зі світу диджитал | Instaprenews

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Щопонеділка у блозі The Instapreneurs публікуємо добірку найважливіших новин зі світу диджитал. Більше не треба скролити десятки медіа та телеграм-каналів, адже тут ми збираємо новини про оновлення соцмереж, тренди, інфоприводи, AI-апдейти та багато іншого.

Залишайте email — будемо надсилати анонси лекцій, поради від маркетологів та запрошення на закриті воркшопи.

the-instapreneurs-products
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

TikTok Photos: новий застосунок для шерингу фото

TikTok, ймовірно, запустить альтернативу Instagram. Компанія розробляє застосунок, який, за інсайдами, називатиметься TikTok Photos. Посилання на нього вже є в коді самого TikTok. У соцмережі можна буде ділитися фотографіями. Про це повідомляє Social Media Today з посиланням на The SpAndroid.

Це вже не перша спроба TikTok розширити функціональність свого застосунку за межі коротких відео. У 2022-му компанія запустила функцію з публікацією фотографій — подібну до каруселі Instagram. Але тепер соцмережа вирішила виділити формат фото в окремий застосунок.

Про те, як бізнесу використовувати TikTok для продажів читайте у статті «TikTok for busines: як отримати тисячні охоплення»
tik-tok-for-business

ЄС ухвалив закон про штучний інтелект

Європейський парламент ухвалив закон про штучний інтелект (ШІ), який має гарантувати безпеку і дотримання основних прав громадян. Про це йдеться на сайті Європейського парламенту. Що забороняє закон:

  • використання зображень облич з інтернету та записи камер відеоспостереження для створення баз даних;
  • системи розпізнавання облич у режимі реального часу та емоцій на підприємствах і в школах;
  • системи «соціального рейтингу» і системи, які «маніпулюють поведінкою людини».

Крім того, штучно згенеровані зображення, аудіо- чи відеоконтент відтепер матимуть відповідну позначку. На закон чекає схвалення від Ради Європи, а на 100% закон буде функціонувати через два роки.

Заборона TikTok в США: що відомо

Нижня палата Конгресу США проголосувала за заборону або продаж TikTok. Про це повідомляють у Bloomberg. Якщо законопроєкт схвалять, він введе заборону на завантаження TikTok у магазинах застосунків. Обмеження діятимуть доти, доки китайська ByteDance не продасть соцмережу. Натомість у ByteDance поки що налаштовані рішуче: компанія має намір використовувати всі юридичні інструменти для боротьби. А продаж соцмережі власник TikTok розглядає як крайній захід.

У чому суть конфлікту: США вважають, що TikTok пов'язана з комуністичною партією КНР, що стежить за американцями. TikTok в Америці — один із найпривабливіших рекламних майданчиків: цього року дохід від реклами в TT має скласти $11 млрд. Це топ 5 за виторгом серед усіх гравців ринку інтернет-реклами.

Законопроєкт має проти в Сенаті, а потім його підпише президент Джо Байден.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Charity Webinar by The Instapreneurs

20 березня пройде новий вебінар від команди The Instapreneurs «Як розвивати TikTok для бізнесу та робити віральні відео». Це благодійна ініціатива, за допомогою якої ми обговоримо актуальну тему для спеціалістів та зберемо кошти на актуальний збір. Цього разу поговоримо про те, кому взагалі потрібен TikTok, як туди зайти та почати розвиток, як адаптовувати тренди та якісно аналізувати свою роботу.

Формат: панельна дискусія в прямому ефірі зі спікерами.
Дата та час: 20 березня о 19:00 за закритим посиланням для учасників. Вартість участі — донат від 300 гривень.
Куди донатимо: на актуальний збір відразу після закінчення вебінару. Звіти публікуємо в наших соцмережах наступного дня.
charity-webinar

Що дізнаєтесь на Charity Webinar:

  1. Як зрозуміти, чи потрібен вашому бізнесу TikTok? Які можливості там є?
  2. Як бізнесу зайти в TikTok?
  3. Помилки клієнтів та менеджерів у роботі з TikTok спеціалістами
  4. Як створювати контент, який залітає?
  5. Що робити, якщо під відео мало переглядів?
  6. Як конвертувати перегляди у продажі?
  7. Як аналізувати свою роботу на платформі?
  8. Тренди TikTok у 2024

Спікери Charity Webinar:

  1. Альона Рижук — content creator Reface, TikTok-менеджерка The Instapreneurs, кураторка інтенсиву «TikTok для бізнесу» у Projector;
  2. Владислава Скубак — фахівчиня з контенту Укрзалізниці;
  3. Ксенія Лацвієва — content creator Promova, продюсерка подкасту про українське мистецтво «Сноби».
Реєстрація на Charity Webinar вже відкрита. Займайте місце за посиланням та донатом від 300 гривень.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.