Дайджест новин зі світу диджитал | Instaprenews

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Щотижня читайте в блозі The Instapreneurs рубрику «Instaprenews». Тут ми збираємо найсвіжіші новини зі світу маркетингу, щоб ви були в курсі поді та інфоприводів. Не треба витрачати безліч годин на перегляд медіа та телеграм-каналів — у рубриці знайдете все, що потрібно: від оновлень соціальних мереж до гарячих трендів.

Залиште свою електронну адресу, щоб отримувати регулярні анонси наших лекцій, воркшопів та листи з корисними порадами від маркетинг-експертів.

the-instapreneurs-general
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ChatGPT for free: ШІ без реєстрації та смс

Раніше, щоб користуватися функціями боту ChatGPT, юзери мали зареєструватися та залишити свої дані. Тепер, як повідомляють у блозі компанії, штучним інтелектом можна користуватися без реєстрації. При цьому юзери без облікового запису також зможуть заборонити використовувати їхні запити для навчання ШІ-моделей.

В OpenAI кажуть, що оновлення буде впроваджуватися поступово у 185 країн світу. В Україні це вже реалізовано (ми перевірили).

Зетс інтрестінг: маємо інсайти, як ШІ впливатиме на перспективи у роботі та навчанні в цьому році. Про це детальніше читайте в матеріалі «Chat GPT: тренди штучного інтелекту на 2024 рік».
ai-trends-2024

Notify sticker: Інстаграм додає стікер сповіщень

У блозі Social Media Today наводять приклад, як юзери будуть використовувати новий стікер. Основна його функція — сповіщати про новий контент від авторів. Після натискання на стікер користувач зможе вибрати, про які елементи він хоче отримувати сповіщення: дописи, сториз, reels або лайви. Таке оновлення стане способом забезпечити максимальне охоплення підписників.

ig_notify_sticker
Зображення з сайту Social Media Today
CEO Instagram Adam Mosseri у своїх Threads написав так: «Ніхто не охоплює всіх своїх підписників, коли публікує дописи, насамперед з двох причин. По-перше, багато ваших підписників не відкриють додаток того дня. По-друге, ті, хто увійде в систему, мають набагато більше дописів, ніж у них є часу, і не прокрутять вниз достатньо, щоб дістатися до кожного допису».

Facebook оновлює відеоплеєр: майже як TikTok

Після TikTok з'явилися Instagram Reels, а тепер оновлюють і відеопрогравач на платформі Facebook. Про це розповідають в Search Engine Land. Спочатку ним зможуть користуватися у США та Канаді, а юзери з інших країн очікують на оновлення найближчим часом.

Що нового: 

  • Усі відео автоматично відкриватимуться у повноекранному режимі з вертикальною орієнтацією;
  • Для горизонтальних відео збережено можливість ручного переходу до альбомного режиму;
  • Можливість легко переміщатися до потрібної частини відео за допомогою повзунка;
  • Покращені рекомендації для відео будь-якої довжини, адаптовані до інтересів користувача.
facebook-videoplayer
Зображення з сайту Search Engine Land
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Google планує зробити платним пошуковик з АІ-функціями

Як зазначають Financial Times, Google хоче компенсувати падіння доходів через конкуренцію з іншими розробниками ШІ. Це буде перший випадок в історії, коли компанія намагається зробити свій основний продукт платним.

Зетс інтрестінг: чатботи, як от ChatGPT, дають пряму відповідь на запит юзера в той час, як пошук гугл видає традиційний список посилань та сайтів. Саме тому користувачі обирають сервіси із штучним інтелектом через значно більшу швидкість пошуку.

АІ-функції для пошуку, скоріше за все, будуть частиною преміумпідписки Google One. А от класична пошукова система Google залишиться безкоштовною.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як писати тексти, які сподобаються Google: навчання THE INSTAPRENEURS

Хочете більше дізнатися про те, як писати SEO-оптимізовані тексти, навчитися створювати їх самостійно та користуватися цим інструментом для просування бізнесу? Дивіться лекцію «SEO-копірайтинг: як писати тексти, які сподобаються Google» від спікерки Поліни Медведєвої на платформі The Instapreneurs.

Поліна Медведєва — SEO-спеціалістка n8n.io. Чотири роки працює в маркетингу. Спеціалізується на product-led SEO та organic growth.

Про що ви дізнаєтеся:

  • що таке SEO- і не SEO-копірайтинг;
  • як Google вибирає якісний контент;
  • що почитати про SEO та SEO-копірайтинг;
  • як має виглядати оптимізований контент.

Також ви отримаєте чекліст для аудиту SEO-тексту, щоб перевірити себе або копірайтера на дотримання всіх необхідних умов.

seo-copywriting-lecture

Кому буде корисно:

  • Копірайтерам, які мають намір змінити вектор розвитку в професії та дізнатись більше про те, як влаштований SEO-копірайтинг.
  • Маркетологам, які хочуть розібратися у тому, як працюють інструменти SEO.
  • Новачкам, які цікавляться, як працює SEO, та збираються почати свій шлях у цій професії.
  • Власникам бізнесу, які хочуть навчитися самостійно працювати з SEO та дізнатися, як вивести свій сайт на перші сторінки гугла.

Після лекції ви зможете поставити питання у Q&A формі — детальну відповідь від спікера ми надішлемо за тиждень на вашу пошту.

Ціна лекції 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs усі матеріали можна отримати лише за 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».