TikTok — це по суті торговельний майданчик з аудиторією 12 мільйонів українців, яка зростає шаленими темпами. McDonald’s, Pepsi та Guess давно тут. Тож, think fast та хутчіше застрибуйте в потяг, що відходить.
Редакція The Instapreneurs стане вашим рушієм трендових змін. Розповімо, з чого почати, скільки грошей вкласти в розкрутку та де шукати ідеї для створення контенту. А щоб прокачати скіли у marketing — підписуйтесь на імейл-розсилку.
Згідно з даними аналітичної компанії Sensor Tower, у 2022 році соцмережа очолила світовий ТОП найбільш завантажуваних застосунків серед неігрових.
Щодо вікових параметрів аудиторії, то більшість зареєстрованих у ТТ українців — цілком собі платоспроможні дорослі люди. Про це нам каже дослідження комунікаційної агенції plusone.
Користувачі, які переглянуть ваш ролик, мають в кишені достатньо, аби оплатити покупку. Engagement rate у ТТ складає понад 90%.
Вони також можуть:
Ще один плюс соцмережі: для того, аби ролик став вірусним, не треба мати +100500 активних підписників. Залетіти в рек може будь-яке коротке відео з трендовою музикою та одним влучним хештегом.
Підписуйтесь на TikTok The Instapreneurs. Тут ми ділимося секретами роботи з Figma, Reels та іншими інструментами просування, розважаємо скетчами про життя фрилансерів та сммників.
Успішно просуваються компанії, не обмежені географією, продукти яких розраховані на широку аудиторію. Це онлайн-школи, інфобізнес, інтернет-магазини, оператори стільникового зв'язку. Дрібному, регіональному продавцю, сектору В2В, фірмам, які продають дуже дорогі або складні штуки, в ТікТоці буде трохи складніше.
Якщо ви маєте неспецифічний товар чи послугу та просите за нього не всі гроші світу, тримайте наш guide. Для початку треба створити профіль:
Аби оформити cute профіль, створіть прикольні шаблони обкладинок в стильній кольоровій гамі та оберіть модні шрифти для титрів. З чого почати освоєння соцмережі і не тільки, розповідає Альона Рижук на лекції «Комунікація бренду через TikTok». Тицяйте сюди, аби отримувати вау-експірієнс в TikTok.
Настав час вразити глядачів першим відео. Що точно залетить?
Звісно, у чек-відео бажано гармонічно інтегрувати свій товар або пов’язати його зі сферою діяльності компанії.
Коли ви вже набрали перших фоловерів, it's time рекламуватися. Круті ідеї для роликів можна пошукати тут. В сторінці The Instarpeneurs в Інстаграм розповідали про TikTok Creative Centre. Це офіційний інструмент від TikTok, який допоможе вам вивести комунікацію на новий рівень (й не лише в самому TikTok, белів ас).
В дописі розповідаємо про функціонал інструменту і як його можна використовувати.
Загалом, орієнтуйтеся на такі формати:
Must have: проаналізуйте своїх конкурентів, подивіться, який контент вдало заходить у них, набирає найбільше переглядів, коментується.
Don’t forget про таргетовану рекламу. Головна її перевага — точне влучання в цільову аудиторію. Вона підвищує охоплення та збільшує залучання. Коштує в середньому 20 доларів на день.
Update: після початку повномасштабної війни в України, ця послуга недоступна. Сподіваємось, що зможемо нею користуватися відразу після нашої перемоги.
Аби точно знати, що зайшло публіці, а що — ні, треба відстежувати статистику переглядів та відвідин свого профілю. Спочатку безкоштовно під'єднайте Pro-акаунт. Тут буде уся корисна інфа про підписників, кількість вподобайок та популярність контенту. Для початку цього вам буде достатньо. А от вже коли відчуєте, що досягли рівня expert, придивіться до більш зарозумілих програм.
Серед інструментів, які рекомендують досвідчені маркетологи:
Інструменти аналітики ТТ допоможуть сформувати ефективний контент для вашої ЦА, покращити наявний контент та створити потенційні вірусні ролики. Більшість з них — платні, але вони точно відіб’ють ці гроші в майбутньому.
І наостанок — lets go дивитися на тих, хто вже набрав тисячі слідкувачів та успішно продає себе через ТТ.
Ощадбанк — легко та прикольно розповідає молоді про банківські продукти. 230+k фоловерів та понад 2m уподобань.
Уклон — знімає смішні життєві ситуації про таксистів та їхніх клієнтів. 125+k фоловерів та 2m уподобань.
Watsons — робить ставку на beauty-контент. 245+k фоловерів та понад 1.5m уподобань.
Staff — обрав своєю фішкою вуличні опитування. 775+k фоловерів та понад 6.9m уподобань.