CTR росте як на дріжджах, а ліди сиплються немов з рогу достатку. Не зрозуміли, про що йдеться? Тоді ви втрачаєте шанс заробляти на найбільшому у світі торговому майданчику з величезною аудиторією — в соціальних мережах. Let’s go виправлятися та дізнаватися, що воно таке таргет.
Редакція The Instapreneurs розкаже, як підготуватися до запуску першої реклами у соціальних мережах Facebook чи Instagram. А щоб не пропустити маркетингові тренди, підписуйтеся на нашу імейл розсилку.
Таргетована реклама — це особливий формат просування через соцмережі, який точно влучає саме в задану ЦА. Серед його переваг:
А як система знає, кому саме показувати ту чи іншу рекламу? Все просто. Коли користувач реєструється в одному з сервісів, то добровільно заповнює анкету і дає згоду на знеособлений збір даних про себе. Він вказує стать, дату народження, сімейний стан, місце проживання, навчання, роботи.
На основі цього створюється основний масив публічної інформації. Активність у соцмережі, до прикладу, підписка на групи, демонструє інтереси потенційного покупця. З дозволу людини програми також збирають дані про її місцеперебування. Завдяки цьому можна таргетувати рекламні повідомлення на жителів району чи відвідувачів певної геолокації. Якщо ви налаштовуєте геолокацію, припустимо, на Україну, то рекламу не побачать в Німеччині або Польщі. Ось так і твориться miracle.
Убрання вітають. Якщо знаєте це прислів’я, зможете замилувати нових відвідувачів обліковкою, і вони не відмовляться від покупки. Реклама буде працювати тільки тоді, коли профіль заповнений та контент пропрацьований.
Команда The Instapreneurs підготувала для вас покроковий гайд з підготовки wow-аккаунту:
Для оформлення акаунту можна скористатися дизайн-темплейтами від The Instapreneurs: CANDY BREADY або BUBBLE GUM. Це пак із 50 шаблонів для дописів та сториз, які можна легко редагувати через Figma або Canva.
First of all зареєструйтеся у Business-кабінеті. Його ключова відмінність від Ads Manager — можливість керування рекламною кампанією декількома людьми. Далі зв’яжіть бізнес-сторінку з профілем, що буде рекламуватися, та налаштуйте платежі. Тепер можна переходити до створення оголошення:
За декілька днів можна оцінити перші результати. Фейсбук в бізнес-кабінеті надає досить вичерпну статистику, але для ретельного аналізу радимо підключити Google Analytics на ваш сайт. Тоді ви отримаєте повну картину про поведінку користувачів, їхню кількість, час на ресурсі та багато іншого.
Для досягнення максимального ефекту у маркетинговій стратегії слід використовувати комбінацію контекстної та таргетованої реклами, щоб обробляти готовий попит та формувати новий. Як працювати з Google Ads, у лекції на The Instapreneurs розповідає спікерка Мар’яна Кизуб. Ви дізнаєтеся:
Аналіз та оцінка таргетованої реклами залежить від ваших цілей. Якщо ви запускаєте рекламу з метою збільшити підписників, а отримуєте 3 підписки за шаленою ціною у 3 долари, то результативність її вкрай низька. Так само й з метою збільшення трафіку або продажів.
Якщо запускаєте рекламу через додаток, то найкраща ціль для збільшення кількості підписників — More profile visits. Якщо з рекламного кабінету на комп'ютері — то обирайте «Трафік».
До речі, продажі часто аналізують за кліками від реклами, що є невірно. Адже маленька кількість кліків може коштувати дорого, але вони згенерують лідів, що будуть купувати. Або ж навпаки: купа дешевих кліків, які зливаються на етапі покупки.
Перед основним запуском радимо тестувати рекламу. Тестовий період зазвичай складає декілька днів. Спробуйте запустити рекламу на допис на 2 дні ціною 2 долари та подивіться на результат. Якщо ціна підписника висока і їх мало — змінюйте креатив, допис, пропозицію. Якщо результат вас задовольняє — продовжуйте таргет.
Оптимальною ціною за підписника в інстаграмі вважається 30 центів. Звичайно, все залежить від ніші, але розбіг 30 центів - 1 долар — це абсолютно нормально.
Якщо ви працюєте з трафіком на сайт, перед запуском кампанії перевірте, чи фіксуються замовлення, заявки, дзвінки в Google Analytics, де ви збираєтеся відстежувати результат і ефективність реклами. Інакше реклама пройде, а ви так і не дізнаєтеся, скільки замовлень вона принесла.
Якщо рекламна кампанія показала поганий результат, don't give up. Шукайте помилки:
Всі ці проблеми швидко вирішуються, якщо зробити висновки. Тому next таргет обов’язково запрацює на повну потужність і покаже кращі результати за менші гроші.
Ми переконані, що найкращий інструмент — це знання. Підписуйтесь на бібліотеку The Instapreneurs та отримайте усі no-bullshit матеріали проєкту за 555 грн на місяць.