Де купити смартфон недорого, чим закінчився 4 сезон серіалу «Дивні дива», як створити контент-план — українці звертаються до гугл з найрізноманітнішими питаннями щосекунди. Як кажуть у дослідженні Bright Edge, 53,3% всього трафіку на вебсайти надходить саме з органічного пошуку. І якщо ви хочете, аби потенційний покупець або клієнт, шукав відповідь саме на вашому ресурсі, маєте потоваришувати з пошуковою системою. Як це зробити? Налаштувати ефективну SEO-оптимізацію сайту.
Редакція The Instapreneurs допомагає розібратися із тонкощами та трендами просування сайтів. Радимо підписатися на імейл-розсилку, щоб опанувати диджитал-маркетинг з нуля, прокачати скіли або щотижня отримувати анонси лекцій.
SEO (скорочення від Search Engine Optimization) — маркетинговий інструмент та стратегія, що виводить ваш сайт на перші позиції пошукової видачі за цільовими запитами.
Easy to say: якщо хтось шукає ваш товар в гугл, він повинен потрапити саме на ваш ресурс.
Кінцеве завдання сео-просування — збільшення кількості юзерів та відвідувачів сайту, підвищення конверсії та of cource прибутку.
До речі, 86% споживачів вважають пошукові системи найкращим способом отримання інформації. І в усіх поколіннях люди в переважній більшості використовують пошукові системи для пошуку відповідей в Інтернеті. Про це говорять у HubSpot. Тому навіть джен зі, здавалось би покоління соціальних мереж, так само переважно шукають інформацію в гугл.
SEO-стратегія складається з декількох компонентів: внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту. Внутрішня оптимізація спрямована на покращення змісту та роботи ресурсу, а саме:
Зовнішня оптимізація полягає у підвищенні репутації платформи за її межами, тобто на сторонніх ресурсах. Це:
Всім цим займається seo-спеціаліст. Щоб просування було дійсно ефективним, воно здійснюється протягом усього терміну існування вебресурс.
Anyway, SEO — довготривалий процес і результати приносить не одразу.
Якщо власник сайту після досягнення певного позитивного результату вирішив більше не витрачати гроші на SEO, його майданчик згодом втратить позиції у видачі.
Після того, як користувач написав запит у рядку пошуку, Google вмикає свої складні алгоритми та видає результати. Завдання системи — надати йому максимально корисну інформацію. Критерії ранжування розподіляються на такі:
Відповідно до цих критеріїв пошуковик визначає, які сторінки більше відповідають запиту, і виводить їх на провідні позиції (на першу сторінку). Звідси випливає і головна мета seo-просування — зробити так, щоб сайт максимально відповідав гуглівським мірилам ранжування та потрапив у топ видачі. А власник ресурсу, відповідно, отримав нових клієнтів та підвищив впізнаваність бренду.
SEO — одна з найбільш динамічних областей цифрового маркетингу, тому що Google постійно оновлює свій алгоритм ранжування, аби зробити пошук зручнішим для користувачів. Тож, сеошникам щорічно потрібна нова стратегія просування. Редакція The Instapreneurs розкаже, на які п’ять тенденцій звернути увагу у 2023 році.
Серед торішніх тенденцій, які лишаються актуальними, — сео-автоматизація, оптимізація під мобільні пристрої та локальне SEO.
BuzzSumo — незамінний інструмент, що допомагає відшукати популярний контент за обраною темою. Завдяки йому ви зможете проаналізувати посилання та публікації на платформах Facebook, Twitter і Pinterest. Вміє оцінювати загальний рівень залученості, а також визначати тривалу актуальність публікації — інакше кажучи, її свіжість для аудиторії.
SimilarWeb — круте та базове розширення для seo-спеціалістів. З ним можна швидко проаналізувати географію користувачів, місце у видачі за країною та за своєю категорією. Advice: використовуйте Similar Web для аналізу сайту конкурентів.
Keywords Everywhere — сервіс збирає дані з більш ніж 15 сайтів, включно з Google Analytics, Google Search Console, YouTube. Наприклад, можна відкрити будь-яку статтю і дізнатися, які в ній використовуються ключові фрази.
Spark SEO by seoClarity — розширення для аналізу контенту на сайті. З ним можна оцінити, наскільки добре ви використовуєте популярні ключові запити.
Serpstat Website SEO Checker — потужний інструмент, який вміє мало не все. Наприклад, подивитися, як формується видача за регіонами, топові ключові слова, швидкість завантаження, аналіз вмісту. А ще можна отримати детальний звіт, які файли вантажаться найдовше.
Page Load Time — рахує час завантаження сайту. Розширення показує час відповіді сервера, якісь довгі переспрямування, важкий контент або щось інше. Так ви зможете зрозуміти, чому сайт довго завантажується.
LinkMiner — знаходить посилання, що не працюють на сайті. Розширення виділяє зеленим активні, а червоним — побиті.
Пропонуємо декілька useful ресурсів, де про сео-просування вам розкажуть експерти:
Якщо вам потрібні швидкі рішення, навчіться правильно працювати з сайтом усього за годину. Дивіться лекцію «Як працювати з e-commerce» від спікерки The Instapreneurs Вероніки Сенькіної. Вона розкаже, які важливі показники потрібно відстежувати, надасть приклади аналізу даних, порадить, як підвищити конверсію та слідкувати за поведінкою користувачів.
Отримайте доступ до лекції на 3 місяці за 850 грн. А краще — підпишіться на повну бібліотеку усього за 555 грн/міс. Тут тільки no bullshit контент.