Чому одні сайти подобаються Google і він їх всім показує, а інші — впритул не бачить? Справа у SEO-текстах. Такий вміст пошукові системи ще й як помічають і з задоволенням виводять у відповідь на пошукові запити користувачів.
The Instapreneurs підготували статтю про SEO-копірайтинг, з якої ви дізнаєтеся, що впливає на ранжування сайтів у пошукових системах та як треба писати статті, які обожнюють люди та гуглівські роботи.
Підпишіться на нашу імейл-розсилку, щоб своєчасно отримувати корисну інформацію про digital-маркетинг та SMM. Покращуйте свої soft skills nonstop!
Про все, що потрібно для ефективного SEO-просування, читайте в матеріалі тут.
Пошук Google — один з найбільших джерел органічного трафіку. У цій системі не бізнес шукає потенційних клієнтів, а вони шукають компанію, яка зможе задовольнити їхні потреби. Тож залишається тільки маякнути: «ми тут!».
Виконати це завдання покликані SEO-тексти — особливим чином написані статті. Створенням такого контенту займається SEO-копірайтинг. Це важлива складова SEO-оптимізації вебсайту, від нього значною мірою залежать показники трафіку, конверсій та покупок. Звичайний копірайтинг не використовує у текстах ключові слова. А саме вони роблять вміст помітним для Google.
Безпосередньо дописи, адаптовані під пошукові запити, створює SEO-копірайтер.
Такий копірайтер — це фахівець, робота якого писати тексти на замовлення на основі отриманого технічного завдання з SEO-вимогами.
Щоб прокачатися в копірайтингу, ловіть матеріал від нас: «Вдосконалюємо письменницький скіл: 5 корисних книг для копірайтера».
Google оцінює сайти за своїм алгоритмом, який не розголошується. Але деякі критерії ранжування очевидні та перевірені досвідом. Один з найважливіших — якість контенту. Вона визначається за схемою E–E–A–T:
Особливо прискіпливо Google перевіряє на відповідність їй сайти та сторінки з категорії YMYL (скорочення від Your Money or Your Life, у перекладі «Ваші гроші або ваше життя»). Вони містять контент на теми, які можуть вплинути на здоров’я, матеріальний стан та взагалі добробут користувачів. Це медичні, фінансові, інвестиційні поради, новини громадського життя і політики тощо.
Також SEO-тексти повинні відповідати таким вимогам:
Перевірка правопису, унікальності та інших SEO-показників виконується за допомогою спеціальних сервісів.
Гугл любить матеріали, що написані для людей, а не для пошукових систем. Тому сьогодні одними лише ключовими запитами не обійтися. На сайті має з’являтися експертний контент з конкретним автором, щоб розв'язувати проблему читача та повністю відповідати на його запит. Тоді буде метч з гуглівськими алгоритмами.
Починайте з підбору ключових слів (ківордів). Це запити, які люди використовують для пошуку інформації в інтернеті. Як це робити? Спочатку подумайте про слова чи фрази, які ваша цільова аудиторія може ввести у Google, шукаючи відомості, пов'язані із вмістом сайту. Використовуйте інструменти, які показують популярність та конкурентність цих ківордів: Ahrefs, SEMrush, SE Ranking (платні), Google Keyword Planner, Ubersuggest, Ahrefs free tools (безкоштовні).
Враховуйте search intent (пошуковий намір), тобто причину, через яку користувач звертається до гугла. Вона може бути:
Визначення інтенту дозволяє оптимізувати вміст під конкретну аудиторію, вибрати релевантний формат тексту і тему.
Для ефективного SEO-просування важливо також правильно писати Title (заголовок) та Meta description (мета-опис).
Вдалий Title чітко відображає зміст сторінки та приваблює увагу читачів, починається з важливих ключових слів, містить слова-дії, має довжину до 60 символів. Meta description повинен описувати статтю, містити головне ключове слово, вміщатися у 130–155 символів без пробілів, бути унікальним та закликати до здійснення цільової дії.
SEO-копірайтинг є важливою складовою просування сайту. Відповідним чином написані тексти приваблюють й утримують аудиторію, сприяють зростанню видимості в пошукових системах і ведуть до збільшення продажів.
Хочете більше дізнатися про те, як писати SEO-оптимізовані тексти, навчитися створювати їх самостійно та користуватися цим інструментом для просування бізнесу? Дивіться лекцію «SEO-копірайтинг: як писати тексти, які сподобаються Google» від спікерки Поліни Медведєвої на платформі The Instapreneurs.
Поліна Медведєва — SEO-спеціалістка n8n.io. Чотири роки працює в маркетингу. Спеціалізується на product-led SEO та organic growth.
Також ви отримаєте чекліст для аудиту SEO-тексту, щоб перевірити себе або копірайтера на дотримання всіх необхідних умов.
Після лекції ви зможете поставити питання у Q&A формі — детальну відповідь від спікера ми надішлемо за тиждень на вашу пошту.
Ціна лекції 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs усі матеріали можна отримати лише за 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».