SEO-копірайтинг: як створювати контент для успішного просування сайту

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Чому одні сайти подобаються Google і він їх всім показує, а інші — впритул не бачить? Справа у SEO-текстах. Такий вміст пошукові системи ще й як помічають і з задоволенням виводять у відповідь на пошукові запити користувачів.

The Instapreneurs підготували статтю про SEO-копірайтинг, з якої ви дізнаєтеся, що впливає на ранжування сайтів у пошукових системах та як треба писати статті, які обожнюють люди та гуглівські роботи.

Підпишіться на нашу імейл-розсилку, щоб своєчасно отримувати корисну інформацію про digital-маркетинг та SMM. Покращуйте свої soft skills nonstop!

Про все, що потрібно для ефективного SEO-просування, читайте в матеріалі тут.

seo-trends
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що таке SEO-тексти і навіщо вони потрібні

Пошук Google — один з найбільших джерел органічного трафіку. У цій системі не бізнес шукає потенційних клієнтів, а вони шукають компанію, яка зможе задовольнити їхні потреби. Тож залишається тільки маякнути: «ми тут!».

Виконати це завдання покликані SEO-тексти — особливим чином написані статті. Створенням такого контенту займається SEO-копірайтинг. Це важлива складова SEO-оптимізації вебсайту, від нього значною мірою залежать показники трафіку, конверсій та покупок. Звичайний копірайтинг не використовує у текстах ключові слова. А саме вони роблять вміст помітним для Google.

Безпосередньо дописи, адаптовані під пошукові запити, створює SEO-копірайтер.

Такий копірайтер — це фахівець, робота якого писати тексти на замовлення на основі отриманого технічного завдання з SEO-вимогами.

Щоб прокачатися в копірайтингу, ловіть матеріал від нас: «Вдосконалюємо письменницький скіл: 5 корисних книг для копірайтера».
books-for-copywriters

Як гугл ранжує контент

Google оцінює сайти за своїм алгоритмом, який не розголошується. Але деякі критерії ранжування очевидні та перевірені досвідом. Один з найважливіших — якість контенту. Вона визначається за схемою E–E–A–T:

  • E — Experience (досвід),
  • E — Expertise (експертність),
  • A — Authoritativeness (авторитетність),
  • T — Trustworthiness (правдивість).

Особливо прискіпливо Google перевіряє на відповідність їй сайти та сторінки з категорії YMYL (скорочення від Your Money or Your Life, у перекладі «Ваші гроші або ваше життя»). Вони містять контент на теми, які можуть вплинути на здоров’я, матеріальний стан та взагалі добробут користувачів. Це медичні, фінансові, інвестиційні поради, новини громадського життя і політики тощо. 

Також SEO-тексти повинні відповідати таким вимогам:

  • логічна структура;
  • проста, зрозуміла мова;
  • грамотність;
  • унікальність;
  • органічно вписані ключові слова.

Перевірка правопису, унікальності та інших SEO-показників виконується за допомогою спеціальних сервісів.

Гугл любить матеріали, що написані для людей, а не для пошукових систем. Тому сьогодні одними лише ключовими запитами не обійтися. На сайті має з’являтися експертний контент з конкретним автором, щоб розв'язувати проблему читача та повністю відповідати на його запит. Тоді буде метч з гуглівськими алгоритмами.

Як вибрати тему для SEO-тексту

Починайте з підбору ключових слів (ківордів). Це запити, які люди використовують для пошуку інформації в інтернеті. Як це робити? Спочатку подумайте про слова чи фрази, які ваша цільова аудиторія може ввести у Google, шукаючи відомості, пов'язані із вмістом сайту. Використовуйте інструменти, які показують популярність та конкурентність цих ківордів: Ahrefs, SEMrush, SE Ranking (платні), Google Keyword Planner, Ubersuggest, Ahrefs free tools (безкоштовні).

Search intent: шукаємо наміри

Враховуйте search intent (пошуковий намір), тобто причину, через яку користувач звертається до гугла. Вона може бути:

  • інформаційна (запити зі словами «як», «хто», «що», «де», «коли», «чому», «навіщо», «що це»);
  • комерційна (звужений пошук, наприклад «весільні сукні», «кафе поряд зі мною»);
  • транзакційна (готовність до покупки: «купити кросівки»);
  • навігаційна (для переходу на певний сайт або сторінку).

Визначення інтенту дозволяє оптимізувати вміст під конкретну аудиторію, вибрати релевантний формат тексту і тему.

Метатеги: навіщо вони потрібні

Для ефективного SEO-просування важливо також правильно писати Title (заголовок) та Meta description (мета-опис).

Вдалий Title чітко відображає зміст сторінки та приваблює увагу читачів, починається з важливих ключових слів, містить слова-дії, має довжину до 60 символів. Meta description повинен описувати статтю, містити головне ключове слово, вміщатися у 130–155 символів без пробілів, бути унікальним та закликати до здійснення цільової дії.

SEO-копірайтинг є важливою складовою просування сайту. Відповідним чином написані тексти приваблюють й утримують аудиторію, сприяють зростанню видимості в пошукових системах і ведуть до збільшення продажів.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Де навчитися SEO-копірайтингу: навчання The Instapreneurs

Хочете більше дізнатися про те, як писати SEO-оптимізовані тексти, навчитися створювати їх самостійно та користуватися цим інструментом для просування бізнесу? Дивіться лекцію «SEO-копірайтинг: як писати тексти, які сподобаються Google» від спікерки Поліни Медведєвої на платформі The Instapreneurs.

Про спікера

Поліна Медведєва — SEO-спеціалістка n8n.io. Чотири роки працює в маркетингу. Спеціалізується на product-led SEO та organic growth.

lecture-seo-copywriting

Про що ви дізнаєтесь:

  • що таке SEO- і не SEO-копірайтинг;
  • що таке SEO;
  • як Google вибирає якісний контент;
  • що почитати про SEO та SEO-копірайтинг;
  • як має виглядати оптимізований контент.

Також ви отримаєте чекліст для аудиту SEO-тексту, щоб перевірити себе або копірайтера на дотримання всіх необхідних умов.

Кому буде корисно:

  • Копірайтерам, які мають намір змінити вектор розвитку в професії та дізнатись більше про те, як влаштований SEO-копірайтинг.
  • Маркетологам, які хочуть розібратися у тому, як працюють інструменти SEO.
  • Новачкам, які цікавляться, як працює SEO, та збираються почати свій шлях у цій професії.
  • Власникам бізнесу, які хочуть навчитися самостійно працювати з SEO та дізнатися, як вивести свій сайт на перші сторінки гугла.

Після лекції ви зможете поставити питання у Q&A формі — детальну відповідь від спікера ми надішлемо за тиждень на вашу пошту.

Ціна лекції 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs усі матеріали можна отримати лише за 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».
theinstapreneurs-subscribe
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.