Гайд: як підготуватися до зйомки бренду

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Чи не більшої уваги, ніж сам процес створення візуального контенту, потребує підготовка до відеозйомки. Саме цей етап визначає успішність кінцевого результату і те, як буде сприймати бренд ваша аудиторія. The Instapreneurs підготували гайд, який допоможе SMM-, бренд-менеджерам та маркетологам врахувати все необхідне та не проґавити жодної дрібниці, плануючи фото- та відеосесії. 

Вибрати локацію для зйомок, яка якнайкраще відповідає стилю і задачам бренду, допоможе наша стаття «ТОП-10 фотостудій Києва».

top-10-photostudios-in-kyiv
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Чому візуальний контент важливий для бізнесу

Інтернет перенасичений контентом, і це великий виклик для брендів та бізнесів. Щоб успішно просуватися у соцмережах, дуже важливо знайти свій спосіб виділитися з натовпу. Можна, наприклад, купити UGC-контент.

Всі останні дослідження з маркетингу свідчать: люди надають перевагу візуальному контенту, і сприймають інформацію з нього миттєво. Користувачі за лічені секунди оцінюють, чи вартий їх уваги акаунт, на який вони потрапили. Тож оформлення пабліку має чіпляти з першого погляду.

Акаунти брендів — вітрина їхнього продукту чи послуг. Вдала візуалізація підіймає запам'ятовуваність інформації з інтернету з 10–20 до 65 відсотків та стимулює збільшення продажів.

Укрбренди та бізнеси, у яких можна вчитися створенню гарного візуалу:

  • pumpit.official, бренд вуличного одягу для здорового способу життя;
  • tsvite.teren, бренд біжутерії з кераміки ручної роботи;
  • mariannasenchina, бренд жіночого одягу;
  • zhilyova_lingerie, бренд жіночої білизни;
  • milas.beautystore, магазин доглядової косметики;
  • feel.the.13, бренд сучасної української парфумерії;
  • ministry.des, ресторан «Міністерство десертів»;
  • hedonic_beauty, український косметичний бренд.

Крім фото, важливо не забувати й про відео для reels — згідно з дослідженням Wistia, час, який люди витрачають на перегляд такого контенту, продовжує зростати.

Гайд з підготовки до зйомок

Правильна підготовка до сесії містить такі кроки: 

  • вибір локації, моделей, фотографа (відеографа), візажиста, стиліста;
  • продумування стилістики зйомки: кольори, світло, референси на макіяж та зачіску, додатковий реквізит, пози та ракурси;
  • розробку mood board (візуального прототипу) зйомки;
  • складання ТЗ для всієї команди;
  • визначення кількості луків, потрібних кадрів та ракурсів для кожної позиції;
  • таймінг зйомки, де по хвилинам розписаний час, коли починається мейкап, коли приїжджає фотограф та скільки часу виділяється на один лук;
  • розрахунок бюджету.

Запропонуйте вашому клієнту (власнику) заповнити бриф. Він допоможе отримати важливу інформацію — як от вид зйомки, терміни реалізації, кількість образів, фотокадрів, діапазон бюджету тощо.

Щоб уявити та систематизувати картину зйомки, влучно донести ідею та деталі до команди й клієнта, варто підготувати референси. Це зображення, ідеї й концепції, які слугуватимуть взірцем або джерелом натхнення під час сесії. Сток відео та Pinterest — найпопулярніші місця для їх пошуку.

Найчастіші помилки на зйомках

Факапи, які можуть трапитися під час сесії:

  • запізнення когось з членів команди; 
  • модель забула вдягти правильну білизну;
  • розмір одягу завеликий чи замалий для моделі;
  • зробили тільки вертикальні фото.

Встановіть прості правила щодо запізнень, підготуйте запасний одяг різних розмірів, створіть чекліст для необхідних предметів та завжди майте план B для всього.

Стати майстром планування допоможуть застосунки, про які ми розповіли у статті «Як SMM-менеджеру організувати роботу: від Apple нотаток до Notion».

tools-for-organization
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як організувати зйомку для бренду: лекція від The Instapreneurs

Якщо вам потрібен влучний візуал і давно цікавить професійна організація зйомок, лекція The Instapreneurs «Як організувати зйомку для бренду» від Дар’ї Кузнєцової — те, що треба для отримання більш глибоких знань з цієї теми. 

Дар’я Кузнєцова — власниця бренду одягу PUMPIT. Також вона працює в міжнародній агенції More Dash. Має 8-річний досвід роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами Anouki, Marianna Senchina, Cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.

how-to-organize-shooting-for-brand

Про що ви дізнаєтеся з лекції

  • Як зробити візуал, який зачепить відвідувача з першого погляду.
  • Переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка тощо.
  • Як правильно створити бриф для зйомки. 
  • Що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо. 
  • Як підібрати референси та створити мудборд. 
  • Як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше. 

Кому буде корисно

  1. Фотографам та контент-кріейторам, для яких важливо краще розуміти процес підготовки до зйомки, вміти правильно формувати бриф, таймінг та реагувати на непередбачувані ситуації.
  2. Маркетологам та іншим спеціалістам, які хочуть дізнатися більше про те, як влаштувати зйомки для брендів та створювати контент, який сподобається аудиторії.
  3. Власникам бізнесу, які прагнуть зрозуміти, як все працює, щоб наймати кваліфікованих фахівців.
Оформіть підписку на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і матимете повний доступ до всієї бази за вибраним вами тарифом — від $14.99 на місяць. Залишайтеся завжди компетентними і конкурентоспроможними з цінними порадами та професійними лайфхаками від наших спікерів-практиків!
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.