Чи не більшої уваги, ніж сам процес створення візуального контенту, потребує підготовка до відеозйомки. Саме цей етап визначає успішність кінцевого результату і те, як буде сприймати бренд ваша аудиторія. The Instapreneurs підготували гайд, який допоможе SMM-, бренд-менеджерам та маркетологам врахувати все необхідне та не проґавити жодної дрібниці, плануючи фото- та відеосесії.
Вибрати локацію для зйомок, яка якнайкраще відповідає стилю і задачам бренду, допоможе наша стаття «ТОП-10 фотостудій Києва».
Інтернет перенасичений контентом, і це великий виклик для брендів та бізнесів. Щоб успішно просуватися у соцмережах, дуже важливо знайти свій спосіб виділитися з натовпу. Можна, наприклад, купити UGC-контент.
Всі останні дослідження з маркетингу свідчать: люди надають перевагу візуальному контенту, і сприймають інформацію з нього миттєво. Користувачі за лічені секунди оцінюють, чи вартий їх уваги акаунт, на який вони потрапили. Тож оформлення пабліку має чіпляти з першого погляду.
Акаунти брендів — вітрина їхнього продукту чи послуг. Вдала візуалізація підіймає запам'ятовуваність інформації з інтернету з 10–20 до 65 відсотків та стимулює збільшення продажів.
Укрбренди та бізнеси, у яких можна вчитися створенню гарного візуалу:
Крім фото, важливо не забувати й про відео для reels — згідно з дослідженням Wistia, час, який люди витрачають на перегляд такого контенту, продовжує зростати.
Правильна підготовка до сесії містить такі кроки:
Запропонуйте вашому клієнту (власнику) заповнити бриф. Він допоможе отримати важливу інформацію — як от вид зйомки, терміни реалізації, кількість образів, фотокадрів, діапазон бюджету тощо.
Щоб уявити та систематизувати картину зйомки, влучно донести ідею та деталі до команди й клієнта, варто підготувати референси. Це зображення, ідеї й концепції, які слугуватимуть взірцем або джерелом натхнення під час сесії. Сток відео та Pinterest — найпопулярніші місця для їх пошуку.
Факапи, які можуть трапитися під час сесії:
Встановіть прості правила щодо запізнень, підготуйте запасний одяг різних розмірів, створіть чекліст для необхідних предметів та завжди майте план B для всього.
Стати майстром планування допоможуть застосунки, про які ми розповіли у статті «Як SMM-менеджеру організувати роботу: від Apple нотаток до Notion».
Якщо вам потрібен влучний візуал і давно цікавить професійна організація зйомок, лекція The Instapreneurs «Як організувати зйомку для бренду» від Дар’ї Кузнєцової — те, що треба для отримання більш глибоких знань з цієї теми.
Дар’я Кузнєцова — власниця бренду одягу PUMPIT. Також вона працює в міжнародній агенції More Dash. Має 8-річний досвід роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами Anouki, Marianna Senchina, Cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Оформіть підписку на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і матимете повний доступ до всієї бази за вибраним вами тарифом — від $14.99 на місяць. Залишайтеся завжди компетентними і конкурентоспроможними з цінними порадами та професійними лайфхаками від наших спікерів-практиків!