Як створювати рекламні креативи

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Часи, коли для успіху реклами було достатньо гучного заголовку та привабливої картинки, вже минули. Тепер, щоб заволодіти увагою користувачів соцмереж, необхідно щось, що більше чіпляє та точно відповідає їхнім потребам. The Instapreneurs підготував для вас статтю про те, як створювати ефективні рекламні креативи для двох найпопулярніших платформ – Meta та TikTok. Розглянемо особливості реклами для кожної, помилки, які зводять всі творчі зусилля нанівець, та секрети успішних кейсів.

Підписуйся на нашу e-mail-розсилку, якщо не хочеш пропустити щось важливе. Щотижня у твоєму ящику – дайджести маркетингових новин, анонси нових лекцій від The Instapreneurs та кращі акційні пропозиції.

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Особливості креативів для Meta та TikTok

Креатив — це візуальна частина рекламного оголошення. Він втілює якусь оригінальну, непересічну ідею і може являти собою графічне зображення, фото, відео, анімацію, гіфку тощо. Рекламний креатив для таргетованої реклами повинен захопити увагу користувачів, щоб стимулювати його до перегляду, переходу за посиланням і здійснення покупки. Досягти цієї мети допомагає спрямованість на потрібну аудиторію, аналіз конкурентів, точний вибір платформи для розміщення реклами та її формату.

Пошук своєї аудиторії

Розглянемо, на кого можна таргетуватися у Meta (раніше Facebook) та TikTok. Обидві соцмережі – лідери в області реклами, проте вони привертають різні аудиторії

TikTok є популярним серед молодого покоління: майже 40% користувачів – у віковій групі 18–24 років, 32% – 25–34 роки.

Facebook має широкий спектр вікових груп, але краще тут представлені старші покоління: 41% людей старше 35 років. У TikTok таких користувачів 21%.

Відповідно у Meta краще спрацюють креативи, орієнтовані на продажі та інформування. У той час як у TikTok використання трендів та розважальних елементів може бути більш ефективним.

Вибір плейсменту

Кожен з майданчиків має свої специфічні види та формати реклами. У Meta це відео, статика, карусель, розміри 9x16, 16x9, 1x1, 4x5, 2x3 та 1,19x9. У TikTok це короткі відео з роздільною здатністю 640×640, 720×1280, 1280x720 пікселів зі співвідношенням сторін 9x16, 16x9 та 1x1. Важливо, щоб реклама виглядала тут як нативний контент.

meta-vs-tiktok
Різниця між креативами Meta та TikTok

Ось декілька правил, яких потрібно дотримуватися під час створення креативів для TikTok:

Музика:

  • Усі відео повинні мати звук.
  • Назви музики в оголошеннях Non-Spark автоматично генеруються як рекламована музика, і назву музики не можна змінити.
  • Оголошення має містити аудіо та не має бути низької якості, наприклад, мати нечіткий або глухий звук.

Відео:

  • Тривалість рекламного відео в TikTok — мінімум 5 секунд і максимум 60 секунд.
  • Відео має бути гарної якості, нерозтягнутим і не стиснутим.
  • Жодні водяні знаки (в тому числі й водяний знак TikTok) не допускаються в оголошеннях.
  • Оголошення не повинно імітувати інтерфейс TikTok.

Формула креативів: елементи успішних кейсів

Поговоримо про те, що варто запам'ятати при створенні креативів та які основні помилки призводять до втрати бюджету. Отже, ловіть 4 основні поінти: 

  1. Додайте в креатив фокус на продукті або послузі, які ви надаєте. Тобто, після перегляду реклами клієнт відразу має зрозуміти, про що йде мова, що продають і що від нього хочуть.
  2. Додайте в рекламу call to action, тобто заклик до дії. Саме через CTA креатив підводить потенційного покупця до цільової дії – покупки, підписки тощо.
  3. Експериментуйте. Рекламний креатив — це завжди експеримент. Наприклад, можна гратися з кольорами, шрифтами, меседжами. Запускайте різні концепти та аналізуйте результати.
  4. Відсутність перфекціонізму. Так, креатив, що конвертує в покупку, може бути неідеальним. Необов'язково знімати продукти в студії, з великою командою креаторів, на білому фоні та зі складним монтажем.

Правила успішного креативу: CTA, монтаж, меседжи

Загальної формули того, як створити рекламний креатив, немає. Але є must елементи для кожного крео.

  • Одне крео – один головний меседж.
  • Наявність заголовку або мінімального супровідного тексту, який пояснює, що бачить користувач і нащо це йому.
  • Використання «крючків» hook 0,3 сек. – щоб привернути увагу користувача, hold 1–3 сек. – на утримання, hook&hold – заінтригувати або дати користь.
  • Динаміка: монтаж або рух в кадрі.
  • Обов'язково: call to action – заклик до дії.

Варіанти хуків (прийоми привернення уваги)

  • популярні теми (діти, тварини, гроші);
  • активна жестикуляція;
  • незвичні ракурси;
  • костюми або яскраві персонажі;
  • падіння/розливання/підпалювання та подібне;
  • розрив шаблону ніші (ніхто не очікував такого ефекту);
  • текстові хуки (на кшталт: Ніколи не купуй ці батончики; Снек, який розкуповують у нас за годину).
text-hooks
Шаблон текстових хуків на прикладі енергетичних батончиків

Також сприяє гарним результатам використання соціальних доказів, субтитрів, сторітелінгу.

Брифування клієнта на початку співпраці допоможе зібрати необхідну інформацію для створення вдалого крео. Про те, як правильно комунікувати з клієнтом та які дані збирати під час брифу — читайте у статті «Як брифувати клієнта перед початком співпраці» та отримайте шаблон готового брифу в Notion.

how-to-brief-a-client

Правила дизайну та найчастіші помилки

Розробка вражаючих рекламних креативів вимагає врахування багатьох нюансів і правил. Головні з них такі:

  • Базовий колір і до 3 акцентних кольорів.
  • Максимум 2 шрифти, які читаються просто.
  • Не переносити увагу на людину чи інші товари.
  • Дотримання safe зон – запобігання обрізанню картинки чи тексту.
  • Чим простіше – тим краще.
  • Контраст між фоном та текстом.
  • Писати назву продукту (особливо якщо він нетиповий).

Крім того, важливо уникати помилок, які знижують ефективність реклами. Це:

  • Низька якість зображення, неохайний дизайн.
  • Шрифт невдалого кольору та розміру.
  • Багато зайвих елементів, відсутність фокусу на головному.
  • Неправильний розмір оголошення, обрізані краї.
  • Відсутність чіткого опису пропозиції.

Рекламні креативи – ключовий інструмент привернення уваги потенційних клієнтів. Аналіз аудиторії, продукту та конкурентів – те, що надасть важливу інформацію для їх вдалої розробки.

cheklist-for-creo
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як створити вдалий креатив — навчання від The Instapreneurs

Хочете навчитися створювати конвертивні креативи для реклами в Meta та TikTok? Дивіться лекцію по креативах від Вікторії Денисенко — ex-Senior Creative Manager в Genesis та Gismart менторки в Projector.

Після лекції ви: 

  • Дізнаєтесь, що таке рекламний креатив і які його бізнес цілі, терміни, меседжинг і результативність
  • Зрозумієте різницю між paid ads platforms: Meta VS TikTok, а також якими є особливості кожної
  • Отримаєте шаблони і приклади варіацій текстових хуків для крео
  • Зрозумієте, як аналізувати конкурентів і надихатися ідеями рекламних кампаній
  • Навчитеся правильно підбирати текст на креативах і дізнаєтеся, як їх тестувати
how-to-make-creos
Лекція буде корисною маркетологам, дизайнерам, власникам бізнесу та PPC-спеціалістам. Підписуйтесь на бібліотеку лекцій, оплачуючи від $14.99 на місяць, аби отримати безмежний доступ до актуальних знань та трендів у сфері менеджменту, маркетингу, управлінні кар’єрою.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.