Часи, коли для успіху реклами було достатньо гучного заголовку та привабливої картинки, вже минули. Тепер, щоб заволодіти увагою користувачів соцмереж, необхідно щось, що більше чіпляє та точно відповідає їхнім потребам. The Instapreneurs підготував для вас статтю про те, як створювати ефективні рекламні креативи для двох найпопулярніших платформ – Meta та TikTok. Розглянемо особливості реклами для кожної, помилки, які зводять всі творчі зусилля нанівець, та секрети успішних кейсів.
Підписуйся на нашу e-mail-розсилку, якщо не хочеш пропустити щось важливе. Щотижня у твоєму ящику – дайджести маркетингових новин, анонси нових лекцій від The Instapreneurs та кращі акційні пропозиції.
Креатив — це візуальна частина рекламного оголошення. Він втілює якусь оригінальну, непересічну ідею і може являти собою графічне зображення, фото, відео, анімацію, гіфку тощо. Рекламний креатив для таргетованої реклами повинен захопити увагу користувачів, щоб стимулювати його до перегляду, переходу за посиланням і здійснення покупки. Досягти цієї мети допомагає спрямованість на потрібну аудиторію, аналіз конкурентів, точний вибір платформи для розміщення реклами та її формату.
Розглянемо, на кого можна таргетуватися у Meta (раніше Facebook) та TikTok. Обидві соцмережі – лідери в області реклами, проте вони привертають різні аудиторії.
TikTok є популярним серед молодого покоління: майже 40% користувачів – у віковій групі 18–24 років, 32% – 25–34 роки.
Facebook має широкий спектр вікових груп, але краще тут представлені старші покоління: 41% людей старше 35 років. У TikTok таких користувачів 21%.
Відповідно у Meta краще спрацюють креативи, орієнтовані на продажі та інформування. У той час як у TikTok використання трендів та розважальних елементів може бути більш ефективним.
Кожен з майданчиків має свої специфічні види та формати реклами. У Meta це відео, статика, карусель, розміри 9x16, 16x9, 1x1, 4x5, 2x3 та 1,19x9. У TikTok це короткі відео з роздільною здатністю 640×640, 720×1280, 1280x720 пікселів зі співвідношенням сторін 9x16, 16x9 та 1x1. Важливо, щоб реклама виглядала тут як нативний контент.
Ось декілька правил, яких потрібно дотримуватися під час створення креативів для TikTok:
Музика:
Відео:
Поговоримо про те, що варто запам'ятати при створенні креативів та які основні помилки призводять до втрати бюджету. Отже, ловіть 4 основні поінти:
Загальної формули того, як створити рекламний креатив, немає. Але є must елементи для кожного крео.
Також сприяє гарним результатам використання соціальних доказів, субтитрів, сторітелінгу.
Брифування клієнта на початку співпраці допоможе зібрати необхідну інформацію для створення вдалого крео. Про те, як правильно комунікувати з клієнтом та які дані збирати під час брифу — читайте у статті «Як брифувати клієнта перед початком співпраці» та отримайте шаблон готового брифу в Notion.
Розробка вражаючих рекламних креативів вимагає врахування багатьох нюансів і правил. Головні з них такі:
Крім того, важливо уникати помилок, які знижують ефективність реклами. Це:
Рекламні креативи – ключовий інструмент привернення уваги потенційних клієнтів. Аналіз аудиторії, продукту та конкурентів – те, що надасть важливу інформацію для їх вдалої розробки.
Хочете навчитися створювати конвертивні креативи для реклами в Meta та TikTok? Дивіться лекцію по креативах від Вікторії Денисенко — ex-Senior Creative Manager в Genesis та Gismart менторки в Projector.
Після лекції ви:
Лекція буде корисною маркетологам, дизайнерам, власникам бізнесу та PPC-спеціалістам. Підписуйтесь на бібліотеку лекцій, оплачуючи від $14.99 на місяць, аби отримати безмежний доступ до актуальних знань та трендів у сфері менеджменту, маркетингу, управлінні кар’єрою.