Працювати за власним графіком, знайти перших клієнтів, заробляти в доларах — всі ці завдання допомагає вирішити найбільша у світі біржа фрилансу Upwork. The Instapreneurs підготували детальний гайд, як працювати на Upwork — від реєстрації до подання заявки, для вашого швидкого та успішного старту. Let's go!
Підпишіться на щотижневу розсилку The Instapreneurs, щоб не пропустити жодного важливого оновлення. Отримуйте акційні пропозиції, корисні дайджести та інсайдерську інфо зі світу маркетингу від нашої команди.
Upwork — це американська онлайн-платформа, яка об’єднує понад 18 мільйонів фрилансерів та мільйони клієнтів з усього світу. Робота на Upwork є для різних спеціалістів і будь-якої складності. Можливості, які дає платформа:
На цій біржі фрилансу можна заробляти від декількох доларів за годину до кількох тисяч доларів на місяць — все залежить від вашого рівня навичок, досвіду та спеціалізації. Також на рівень доходу впливають ефективність в пошуку клієнтів, якість роботи та здатність ефективно управляти часом. Більше про навички, без яких не обійтися SMM-спеціалісту у 2024 році, читайте тут.
Створення ефективного профілю на Upwork — ключовий етап для запуску успішної кар'єри фрилансера. Ось детальний гайд, який допоможе вам краще впоратися з цим завданням та швидше знайти прибуткові проєкти.
Він має бути лаконічним і точно відображати вашу професію. Наприклад: «Експерт з цифрового маркетингу, спеціалізація — індустрія краси». Це ще й хештег, за яким замовник може знайти ваш профіль.
Важливо, щоб перший рядок відразу вказував на ваші ключові переваги. Наприклад: «Орієнтований на результати клієнта, допомагаю впроваджувати проєкти з нуля». Чітко опишіть послуги, які ви надаєте, та як саме ви можете бути корисними для клієнтів. Наприклад: «I provide SEO-optimized content that enhances online visibility and engages readers».
Краще працює структурний стиль опису (списки). Для більшої наочності використовуйте Emoji.
Включайте у ваш профіль ключові слова для підвищення його видимості у пошукових результатах. Наприклад, якщо ви digital-маркетолог, використовуйте ківорди digital marketing, social media marketing, marketing analytics тощо.
Додайте кілька проєктів, якими ви пишаєтеся. Враховуйте, що останні три роботи будуть відображатися першими. Тож вони повинні бути найкращими.
Скіли одночасно є хештегами. Вкажіть щонайменше 10 ключових навичок, щоб ваш профіль опинився вище у пошуковій видачі. Не забудьте також включити досвід, здобутий поза Upwork. Використовуйте тести на навички, які пропонує Upwork, щоб підтвердити свою експертизу у певних областях. Якщо у вас є офіційні підтвердження ваших знань (сертифікати), обов’язково додайте їх у профіль.
В цьому розділі ви можете вказати інші свої корисні навички (хештеги), щоб профіль ранжувався ще й за ними.
Якщо ви маєте клієнтів поза Upwork, ви можете через сайт запросити у них залишити відгук на платформі. Це додає ваги новому профілю.
Впевніться, що ви заповнили всі розділи. Це важливо, адже на сайті буде відображатися статистика. Якщо профіль буде заповнений на 100% і ви виконаєте Upwork Readiness Test на відмінно, є вірогідність, що вам дадуть ваш перший бейдж — Rising Talent.
Після заповнення профілю почніть шукати пропозиції, які відповідають вашим навичкам та інтересам. Далі подавайте заявку/cover letter, вказавши свою ціну та терміни виконання.
Отримати перше замовлення на Upwork може бути непросто, але ось поради, які допоможуть:
Коннекти — це внутрішня валюта платформи, за яку ви можете відправити заявку на проєкт. Upwork ввів коннекти недавно, щоб мінімізувати розсилку спаму.
На місяць кожному фрилансеру дається 140 коннектів за звичайним планом Freelancer Basic (вистачає на 17–35 заявок). Прості проєкти коштують від 2 до 4 коннектів, більш круті — дорожче.
Щоб продовжити надсилати заявки, коли основні коннекти закінчаться, можна купити додаткові 10 штук — за $1.
Бейджі — це позначки, які відображають ваші досягнення та статус на платформі. Наприклад, Top Rated показує, що ви визнані як один з найкращих фрилансерів на Upwork, а Rising Talent може отримати новачок, який швидко демонструє високу якість роботи. Бейджі допомагають підвищити довіру до вас й привернути увагу потенційних клієнтів.
Якщо ви у пошуку роботи на фулл-тайм — вам буде корисно дізнатися про онлайн-помічників, які допоможуть створити резюме, портфоліо та вдало пройти співбесіду.
Головне — не надсилати всім однакові листи. Мати шаблон — добре, але треба варіювати зміст під кожного клієнта з урахуванням того, чого він хоче і що відповідно до цього можете запропонувати ви.
Інші поради для успішного листування з замовниками на Upwork:
Тим, хто коректно спілкується із замовниками, систематично працює та відповідально виконує завдання, робота фриланс на Upwork може забезпечити пристойний та стабільний дохід.
Якщо хочете детальніше дізнатися про те, як працювати на Upwork та заробляти більше, дивіться нашу лекцію. Upwork expert Анастасія Дорошенко розповість про найважливіші моменти, які допоможуть досягти успіху на цій платформі.
Анастасія Дорошенко — англомовний копірайтер з 10-річним досвідом, 6 з яких — праця на Апворк. Писала статті на великі сайти з більш ніж 10-мільйонною аудиторією. Наразі працює SEO в канадській компанії, яку знайшла на Upwork.
Також ви отримаєте бонус — корисні фрази для ділового листування в Upwork та Cover letters.
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs, щоб отримувати 4 нових лекції кожного місяця лише за $14.99 грн. Розширюйте свої знання та розвивайтесь разом з нами!