Як працювати та заробляти на Upwork: покроковий гайд та важливі поради

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Працювати за власним графіком, знайти перших клієнтів, заробляти в доларах — всі ці завдання допомагає вирішити найбільша у світі біржа фрилансу Upwork. The Instapreneurs підготували детальний гайд, як працювати на Upwork — від реєстрації до подання заявки, для вашого швидкого та успішного старту. Let's go!

Підпишіться на щотижневу розсилку The Instapreneurs, щоб не пропустити жодного важливого оновлення. Отримуйте акційні пропозиції, корисні дайджести та інсайдерську інфо зі світу маркетингу від нашої команди.

the-instapreneurs-lectures
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що таке Upwork та які можливості надає

Upwork — це американська онлайн-платформа, яка об’єднує понад 18 мільйонів фрилансерів та мільйони клієнтів з усього світу. Робота на Upwork є для різних спеціалістів і будь-якої складності. Можливості, які дає платформа:

  • працювати з будь-якого куточка світу;
  • самостійно регулювати свій графік роботи;
  • знайти іноземних клієнтів;
  • заробляти в доларах;
  • отримувати більш високооплачувані замовлення, ніж на інших платформах;
  • швидко знайти проєкт або постійну роботу;
  • швидко вивести гроші.

На цій біржі фрилансу можна заробляти від декількох доларів за годину до кількох тисяч доларів на місяць — все залежить від вашого рівня навичок, досвіду та спеціалізації. Також на рівень доходу впливають ефективність в пошуку клієнтів, якість роботи та здатність ефективно управляти часом. Більше про навички, без яких не обійтися SMM-спеціалісту у 2024 році, читайте тут.

skills-for-mm-manager

Як створити профіль на Апворк: важливі деталі

Створення ефективного профілю на Upwork — ключовий етап для запуску успішної кар'єри фрилансера. Ось детальний гайд, який допоможе вам краще впоратися з цим завданням та швидше знайти прибуткові проєкти.

Заголовок профілю

Він має бути лаконічним і точно відображати вашу професію. Наприклад: «Експерт з цифрового маркетингу, спеціалізація — індустрія краси». Це ще й хештег, за яким замовник може знайти ваш профіль.

Опис профілю

Важливо, щоб перший рядок відразу вказував на ваші ключові переваги. Наприклад: «Орієнтований на результати клієнта, допомагаю впроваджувати проєкти з нуля». Чітко опишіть послуги, які ви надаєте, та як саме ви можете бути корисними для клієнтів. Наприклад: «I provide SEO-optimized content that enhances online visibility and engages readers».

Краще працює структурний стиль опису (списки). Для більшої наочності використовуйте Emoji.

Включайте у ваш профіль ключові слова для підвищення його видимості у пошукових результатах. Наприклад, якщо ви digital-маркетолог, використовуйте ківорди digital marketing, social media marketing, marketing analytics тощо.

Портфоліо

Додайте кілька проєктів, якими ви пишаєтеся. Враховуйте, що останні три роботи будуть відображатися першими. Тож вони повинні бути найкращими.

Навички та сертифікати

Скіли одночасно є хештегами. Вкажіть щонайменше 10 ключових навичок, щоб ваш профіль опинився вище у пошуковій видачі. Не забудьте також включити досвід, здобутий поза Upwork. Використовуйте тести на навички, які пропонує Upwork, щоб підтвердити свою експертизу у певних областях. Якщо у вас є офіційні підтвердження ваших знань (сертифікати), обов’язково додайте їх у профіль.

Other experiences

В цьому розділі ви можете вказати інші свої корисні навички (хештеги), щоб профіль ранжувався ще й за ними.

Testimonials

Якщо ви маєте клієнтів поза Upwork, ви можете через сайт запросити у них залишити відгук на платформі. Це додає ваги новому профілю.

Впевніться, що ви заповнили всі розділи. Це важливо, адже на сайті буде відображатися статистика. Якщо профіль буде заповнений на 100% і ви виконаєте Upwork Readiness Test на відмінно, є вірогідність, що вам дадуть ваш перший бейдж — Rising Talent.

Як знайти перший проєкт на Upwork

Після заповнення профілю почніть шукати пропозиції, які відповідають вашим навичкам та інтересам. Далі подавайте заявку/cover letter, вказавши свою ціну та терміни виконання.

Отримати перше замовлення на Upwork може бути непросто, але ось поради, які допоможуть:

  • Беріться спочатку лише за невеликі проєкти, які не вимагають багато часу та досвіду, як от створення однієї сторінки вебсайту.
  • Почніть зі зменшених цін на свої послуги, але не знижуйте їх надто сильно — беріть, наприклад, $25–28 за годину роботи замість $30.

Коннекти й бейджи: що це і навіщо потрібні

Коннекти — це внутрішня валюта платформи, за яку ви можете відправити заявку на проєкт. Upwork ввів коннекти недавно, щоб мінімізувати розсилку спаму.

На місяць кожному фрилансеру дається 140 коннектів за звичайним планом Freelancer Basic (вистачає на 17–35 заявок). Прості проєкти коштують від 2 до 4 коннектів, більш круті — дорожче.

Щоб продовжити надсилати заявки, коли основні коннекти закінчаться, можна купити додаткові 10 штук — за $1.

Бейджі — це позначки, які відображають ваші досягнення та статус на платформі. Наприклад, Top Rated показує, що ви визнані як один з найкращих фрилансерів на Upwork, а Rising Talent може отримати новачок, який швидко демонструє високу якість роботи. Бейджі допомагають підвищити довіру до вас й привернути увагу потенційних клієнтів.

Якщо ви у пошуку роботи на фулл-тайм — вам буде корисно дізнатися про онлайн-помічників, які допоможуть створити резюме, портфоліо та вдало пройти співбесіду.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як правильно листуватися із замовниками на Апворк

Головне — не надсилати всім однакові листи. Мати шаблон — добре, але треба варіювати зміст під кожного клієнта з урахуванням того, чого він хоче і що відповідно до цього можете запропонувати ви.

Інші поради для успішного листування з замовниками на Upwork:

  1. Починайте з суті справи, уникайте загальних висловлювань і звертань типу «Dear client».
  2. Звертайтеся до замовника особисто, використовуючи його ім'я.
  3. Менше розповідайте про себе, більше — про те, які ваші навички корисні саме для цього проєкту.
  4. Підкресліть ваші досягнення, використовуючи конкретні приклади робіт.
  5. Перефразуйте запит замовника і покажіть, як саме ви можете розв'язати його проблему.
  6. Наведіть конкретний план, яким будете керуватися.
  7. Прикріпіть посилання на свої роботи, щоб замовник міг швидко ознайомитися з вашим досвідом.
  8. Поставте питання для уточнень щодо деталей проєкту.
  9. Перевіряйте текст на помилки перед відправкою, щоб не зіпсувати враження про себе.

Тим, хто коректно спілкується із замовниками, систематично працює та відповідально виконує завдання, робота фриланс на Upwork може забезпечити пристойний та стабільний дохід.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як фрилансеру працювати на Upwork: лекція з авторськими лайфхаками від The Instapreneurs

Якщо хочете детальніше дізнатися про те, як працювати на Upwork та заробляти більше, дивіться нашу лекцію. Upwork expert Анастасія Дорошенко розповість про найважливіші моменти, які допоможуть досягти успіху на цій платформі.

Про спікерку лекції про Upwork

Анастасія Дорошенко — англомовний копірайтер з 10-річним досвідом, 6 з яких — праця на Апворк. Писала статті на великі сайти з більш ніж 10-мільйонною аудиторією. Наразі працює SEO в канадській компанії, яку знайшла на Upwork.

Про що ви дізнаєтеся з лекції

  • Що таке Upwork та які переваги платформи.
  • Чому вигідно працювати на цій біржі‍.
  • Які у платформи є мінуси.
  • Що таке коннекти та бейджі на апворк.
  • Як правильно заповнити профіль.
  • Як знайти проєкт, який підходить вам, і відправити заявку.
  • Як вивести гроші з Upwork.

Також ви отримаєте бонус — корисні фрази для ділового листування в Upwork та Cover letters.

how-to-get-job-on-upwork

Кому буде корисно

  1. Digital-спеціалістам на фрилансі, які хочуть працювати з іноземними клієнтами, виходити на вищі чеки та заробляти в доларах.
  2. Представникам креативних професій, для яких важливо мати вільний графік, самостійно планувати свій робочий час та працювати дистанційно.
  3. Тим, хто хоче перейти на фриланс і отримати конкретні рекомендації, як знаходити клієнтів на Upwork.

Результат лекції

  • Розберетеся, як заповнити профіль на Upwork: що вказати в описі та які скіли додати
  • Отримаєте покрокову інструкцію, як знайти роботу та відправити заявку
  • Зрозумієте, як виводити гроші з платформи та який спосіб перерахування обрати
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs, щоб отримувати 4 нових лекції кожного місяця лише за $14.99 грн. Розширюйте свої знання та розвивайтесь разом з нами!