За даними Statista Україна займає перше місце в Європі за кількістю завантажень Telegram у 2022 році — понад 10 мільйонів нових юзерів. А у дослідженні Київського міжнародного інституту соціології з'ясували, що серед соціальних мереж Telegram випереджає навіть YouTube та Facebook. Після 24 лютого 2022 року кількість телеграм-каналів значно зросла. 63,3% українців почали читати телеграм-канали для отримання новин, тоді як до повномасштабного вторгнення таких було 35,9% — про це кажуть у звіті Українського інституту медіа та комунікації.
Отже, Telegram — одна з найактивніших соціальних мереж в Україні. Ринок телеграм-каналів росте і це amazing news для тих, хто сумнівався у створенні власного tg-channel.
Редакція The Instapreneurs запросила на інтерв'ю експерта з розвитку телеграм-каналів Юрія Воскобойника. У Юрія мережа каналів про історію українських міст — Київ Історичний та Одеса Історична. Ми запитали експерта, як набрати першу 1000 підписників безкоштовно і чи взагалі це можливо.
Нагадуємо, що Юрій брав участь у благодійному вебінарі від The Instapreneurs. Charity web — це панельна дискусія на тему «Як робити маркетинг телеграм-каналів». Три запрошених спікери обговорили потенціал і переваги розвитку ТГ-каналу, які цілі зараз виконує ця соцмережа, в чому її специфіка та які є способи монетизації. Придбати веб можна за донат, який The Instapreneurs надсилає на потреби ЗСУ.
Існує міф, що для розвитку телеграм каналу на старті потрібні великі фінансові вкладення. Але якщо ви створили канал і спочатку хочете перевірити чи цікавий він людям перед тим, як розпочати закуп реклами в інших каналах та вкладати фінанси в його розвиток ви можете спробувати безкоштовні методи просування телеграм каналу. Ось 5 безкоштовних методів для залучення першої 1000 підписників в Telegram від Юрія Воскобойника.
Telegram дає можливість власноруч додати перших 200 підписників з вашої телефонної книги. Для цього зайдіть в налаштування каналу та оберіть вкладку «Підписники». Натисніть «Додати підписників» та оберіть 200 контактів. Далі «Готово» і ось на каналі вже не одні ви, а ще 200 знайомих. Ідеально, якщо вони будуть в темі каналу.
Додайте посилання на канал в опис власних соцмереж — Instagram, Facebook, Linkedin тощо. Розповідайте про нього в сториз та дописах, давайте цінний контент та перекидайте аудиторію з соціальних мереж до Telegram. Ваша аудиторія, яка вас знає та має вже сформовану довіру — це найлояльніша аудиторія. Користуйтеся цим та не нехтуйте активністю в social media.
Коли ви долучаєтеся до спеціалізованих чатів по вашій професії, то під час самопрезентації додавайте посилання на канал та вказуйте, що ви є автором. Якщо канал відповідає темі чату, то ви зможете залучити найбільш зацікавлену аудиторію. Наприклад, ви — smm-менеджер, який веде канал про маркетинг, рекламу та SMM. Коли ви приєднуєтесь до чатів, де шукають роботу — розкажіть про свій канал. Дайте читачам цінність: що саме вони отримають, якщо підпишуться на вас?
Якщо ви вже маєте 400-500 підписників — шукайте канали зі схожою тематикою та з такою кількістю підписників. Пропонуйте взаємний піар, тобто рекламу один одного. Тут важливо, щоб канал був саме вашої тематики. Якщо ви пишете про маркетинг, то для ВП шукайте канали на тему маркетингу, реклами, PR, блогінгу тощо. Канали з інших тематик скоріше за все приведуть нецільову аудиторію, яка згодом відпишеться, або і взагалі нікого не приведуть.
Зараз це найкрутіший спосіб безкоштовного залучення нової аудиторії на свій канал. В професійному середовищі це називається «перелив трафіку з TikTok в Telegram».
Про те, як просуватися в TikTok редакція The Instapreneurs розповідала в матеріалі «TIKTOK FOR BUSINESS: як отримати тисячні охоплення та продати товар за 15 секунд». Читайте та дізнайтеся, навіщо просуватися в TikTok, як знімати контент та як відстежувати аналітику.
Є два види переливу трафіку з TikTok в телеграм:
Аби аудиторія не загубилася та попала з Тіктоку на тг-канал, дотримуйтесь таких рекомендацій:
Якщо ви давно хотіли розвивати свій канал, проте відкладали або щось заважало, it’s your sign! Дивіться лекцію «Як робити маркетинг телеграм-каналів» в бібліотеці продуктів The Instapreneurs. Після лекції ви:
Купуйте одну лекцію за посиланням або оформіть підписку та отримайте доступ до всіх лекцій платформи The Instapreneurs. З підпискою ви економите 95% — спробуйте вже зараз!