Вибрати першу професію, свічнутися або перейти в онлайн — якою б не була ваша мотивація у 2024 році щодо роботи, розглянути перспективи у диджитал точно не завадить. Попит на спеціалістів у цій сфері не зменшується, із зарплатнею все досить чудово, та й навчатися довго не треба — максимум через пів року диплом на руках. У блозі The Instapreneurs розглянемо, ким можна працювати та як знайти роботу мрії.
Залишайте свій e-mail та отримуйте щотижня розсилку, щоб бути в курсі подій у світі digital та наших оновлень. Тільки корисна інформація для вашого професійного та особистого розвитку.
Онлайн-просування товарів та послуг залишається актуальною потребою для роботодавців. Про це свідчить зростання кількості вакансій за цим напрямком. За даними порталу DOU, у 2023 році попит на фахівців у маркетингу виріс на 28%, у продажах — на 37%. Більш ніж у половину зросла кількість вакансій й у копірайтингу.
Багато спеціалістів зі сфери digital вибирають працювати віддалено. Торік, зазначає Freelancehunt, спостерігалося підвищення попиту на їх послуги: кількість замовників у 2022 році зросла на 12%, а у 2023-му — вже на 14%. Як і раніше, серед фрилансерів найбільше тих, хто вибрав дизайн та арт (28,9%), створення текстів (19,7%) і програмування (19,2%).
Третє місце посіли фахівці з маркетингу та реклами у рейтингу найбільш затребуваних професій в Україні 2024 року, який склало видання «Гривня».
Маркетинг, реклама та PR увійшли до списку 8 сфер з найвищими зарплатами, посівши 5 місце. Середня зарплата, за даними work.ua, тут становить 22,5 тисяч гривень, до того ж має тенденцію до зростання.
За результатами дослідження Центру «Розвиток КСВ» у партнерстві з Державною службою зайнятості, серед найбільш популярних для перекваліфікації професій – дизайн.
Бачимо, що сфера digital безсумнівно варта того, щоб почати в ній працювати — й попит є, й оплата праці гідна. Далі розповімо про конкретні спеціальності, які в ній можна вибрати. Всі наведені в описах дані — станом на січень 2024 року.
Про необхідні скіли для побудови кар'єри SMM-спеціаліста розповідали у матеріалі «Управління кар'єрою для SMM-спеціаліста: які навички потрібно опанувати у 2024 році».
Диджитал, або інтернет-маркетинг займається просуванням товарів та послуг онлайн для збільшення продажів та підвищення впізнаваності бренду. Спеціалісти цього напряму здатні відстежувати тренди, точно налаштовувати рекламу на конкретну цільову аудиторію, вимірювати ефективність маркетингових кампаній, аналізувати дані та вносити корективи для досягнення кращих результатів. Бізнесу фахівці з такими вміннями завжди потрібні.
Займається рекламою та управлінням соціальними мережами для просування бренду чи продукту. В обов’язках — створення та планування контенту, ведення рекламних кампаній, взаємодія зі спільнотою, аналіз результатів та оптимізація стратегій. Для роботи SMM-менеджером важливі креативне мислення, комунікаційні навички, аналітичні та організаційні здібності.
Середня зарплата 20 000 гривень
Кількість вакансій:
Це фахівець, який має широкий спектр знань та навичок у маркетинговій діяльності. Його ще називають універсальним маркетологом, спеціалістом з загального маркетингу або маркетинг-менеджером. Може працювати в різних галузях маркетингу — реклама, PR, цифровий маркетинг, стратегічне планування.
Обов'язки General Marketing Specialist містять розробку та впровадження маркетингових стратегій, комунікацію з клієнтами, аналіз ринкових трендів та координацію маркетингових кампаній. Універсальність робить його цінним фахівцем для багатьох компаній.
Середня зарплата 25 000 гривень
Кількість вакансій:
Це фахівець з налагодження комунікацій між бізнесом та клієнтами. Робить все, щоб відгуки про компанію були тільки позитивні. До обов'язків входять створення стратегій взаємодії з громадськістю, планування та впровадження заходів, взаємодія з медіа, а також керування кризовими ситуаціями.
Високо цінується, оскільки для компаній важлива гарна репутація.
Робота потребує хороших комунікативних навичок, креативності у створенні привабливих повідомлень та стратегічного мислення.
Середня зарплата 25 000 гривень
Кількість вакансій:
Детальніше про те, хто такий PR менеджер, його обов'язки та необхідні скіли, читайте у статті «PR-менеджер: перспективи професії та як її опанувати».
Спеціаліст з написання текстів для реклами та маркетингу. Відповідає за створення привабливих та переконливих дописів, що привертають увагу та стимулюють цільові дії. Ефективний контент є ключовим для успішного просування та продажів, а враховуючи супер тенденцію до українізації, копірайтери мають попит.
Середня зарплата 20 000 гривень
Кількість вакансій:
Займається оптимізацією вебсайтів для підвищення їхнього рейтингу та видимості в результатах пошуку Google. Основні обов'язки: вибір ключових слів, оптимізація контенту, робота з внутрішніми та зовнішніми посиланнями, аналіз даних та впровадження стратегій для покращення позицій сайту.
Затребуваність фахівця висока, оскільки бізнеси прагнуть привертати на свій сайт більше відвідувачів та клієнтів. Для роботи SEO-спеціалістом важливо мати аналітичні здібності.
Середня зарплата 24 000 гривень
Кількість вакансій:
Організує та оптимізує електронні розсилки для ефективної взаємодії з клієнтами. Обов'язки фахівця включають створення листів, аналіз ефективності кампаній, визначення цільових груп та взаємодію з аудиторією через електронні листи.
Для цієї професії необхідно мати аналітичні здібності, творчий підхід до створення контенту, вміння розуміти аудиторію та працювати з маркетинговими платформами. Електронна пошта є потужним інструментом для роботи з клієнтами, тож затребуваність e-mail-маркетологів стабільно висока.
Середня зарплата 27 500 гривень
Кількість вакансій:
Більше інформації про те, хто такий e-mail-маркетолог та як їм стати — за цим посиланням.
Фахівці цього напряму займаються керуванням та впровадженням цифрових технологій і стратегій в організаціях. Розвиток цифрового середовища призводить до високого попиту на таких спеціалістів.
Керує проєктом від початку до завершення, враховуючи терміни та бюджет. Серед його обов'язків — розподіл ресурсів, встановлення термінів та вирішення проблем, що виникають під час роботи.
Здібності, корисні для цієї роботи, включають стратегічне мислення, ефективну комунікацію, управління часом та вміння працювати в команді.
Середня зарплата 30 000 гривень
Кількість вакансій:
Основним завданням спеціаліста є стратегічне керівництво та розвиток продукту, що випускає компанія. Він працює над усім його життєвим циклом — від концепції та розробки до випуску на ринок і подальшої підтримки.
До обов'язків product-менеджера входять аналіз ринку, визначення стратегії продукту, вирішення проблем з ним, спілкування з розробниками, дизайнерами та іншими спеціалістами. Необхідні здібності: стратегічне та аналітичне мислення, вміння комунікувати з людьми, лідерські якості.
Product-менеджери високо цінуються, оскільки грають ключову роль у формуванні та вдосконаленні продуктів, які задовольняють потреби клієнтів.
Середня зарплата 30 000 гривень
Кількість вакансій:
Займається пошуком, відбором та наймом кандидатів для роботи у компанії. Основні обов'язки: співпраця з хайрінг-менеджерами, розміщення вакансій, проведення співбесід, відбір кандидатів.
Для рекрутера важливо мати організаційні навички та емпатію. Правильний вибір персоналу визначає успіх компанії, що пояснює затребуваність цих фахівців.
Середня зарплата 21 500 гривень
Кількість вакансій:
Дизайн в диджитал спеціалізується на створенні візуальних та інтерактивних елементів для цифрових платформ. Він включає вебдизайн, мобільний дизайн, UX/UI-дизайн, анімацію, графічний дизайн для соціальних мереж.
Створює графічні елементи для реклами та вебсайтів.
Обов'язки спеціаліста включають створення логотипів, рекламних банерів, дизайну вебсайтів, упаковок продуктів тощо.
Здатність творчо мислити та придумувати унікальні концепції, вміння користуватися програмами для дизайну – основа для входу в професію.
Середня зарплата 19 000 гривень
Кількість вакансій:
Спеціаліст зі створення графічних зображень, малюнків та ілюстрацій за допомогою цифрових інструментів і програм. Займається оформленням книг, анімаційних фільмів, вебсайтів, ігор.
Креативність та уява, естетичний смак — те, без чого у професії робити нема чого.
Робота ілюстраторів цінується в різних галузях — медіа, реклама, розваги.
Середня зарплата 22 500 гривень
Кількість вакансій:
Спеціалізується на створенні дизайну вебсайтів для забезпечення їх естетичної та функціональної привабливості. Необхідні здібності — ті ж, що й у попередній професії.
Середня зарплата 27 500 гривень
Кількість вакансій:
Відповідає за позитивний користувацький досвід та архітектуру інтерфейсу в цифрових продуктах. У цьому йому допомагають здатність стати на місце користувачів, нестандартне мислення.
Обов'язки:
Такий спеціаліст потрібен будь-якій IT-компанії, тому на нього завжди буде попит.
Середня зарплата 37 500 гривень
Кількість вакансій:
Якщо хочете дізнатися, як знайти роботу в наш час, і отримати покроковий план, радимо послухати лекцію Каріни Алєксєєнко «Як шукати роботу мрії».
Каріна — досвідчений ІТ Рroject manager та ментор, вела проєкт в 60+ людей. Працювала бізнес-тренером, рекрутером та HR-директором. Тож знає про всі нюанси найму і розкриє секрети, які допоможуть отримати бажаний офер.
Лекція коштує 850 грн. Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs, щоб зекономити, регулярно отримуючи 4 нові лекції та повний доступ до всієї бази за $14,99, $19.99 або $29.99 на місяць. Підвищуйте свій рівень знань та розвивайтеся разом з нами!