Близько 77% людей в усьому світі є користувачами соцмереж. Лише 173 мільйони приєдналися до цієї спільноти за останній рік, тоді як загалом поціновувачів соціальних медіа вже майже 5 мільярдів. Такі дані станом на липень 2023 року оприлюднила команда Kepios. Дослідження доводить: мережі не втрачають популярності, отже, є перспективною платформою для позиціонування бізнесу та розвитку кар’єри в SMM.
Редакція The Instapreneurs розповідає, які скіли будуть необхідними смм-спеціалісту у 2024 році, щоб підкорити хвилю охоплень та розкрити таємницю ефективної взаємодії на шляху до високих продажів та впізнаваності бренду.
Щоб якнайкраще розібратися із сучасними трендами та бути в курсі всіх оновлень для ефективного керування соцмережами, підписуйтеся на нашу email-розсилку.
У четвірці найпопулярніших соціальних медіа, за даними сервісу DataReportal – Facebook, Youtube та після WhatsApp іде Instagram. Щобільше, дані GWI показують, що типовий користувач постійно використовує в середньому 6-7 різних платформ щомісяця.
Кожна соцмережа регулярно пропонує оновлення. Відповідно, SMM-фахівець повинен вчасно на них реагувати, щоб отримувати більше можливостей для реалізації амбітних проєктів. Тренди соцмереж, актуальні в другій половині 2023 року:
Бути професіоналом у сфері СММ у 2024 році – це вміти адаптуватися, грамотно реагувати на зміну алгоритмів та постійно апгрейдитися. Щоб дізнатися більше про те, як підвищити свою кваліфікацію і впевнено будувати успішну кар’єру в SMM, рекомендуємо послухати лекцію «Управління кар'єрою. Як розвивати свою карʼєру сьогодні та чи потрібен для цього професійний бренд?» Юлії Кудіної. Лекторка розповідає про стан і можливості ІТ-ринку в Україні сьогодні, а також дає практичні поради із саморозвитку.
Сммник нашого часу повинен почуватися в соцмережах, як удома. Знати, де що «лежить», і що потребує «ремонту». Це базові навички, без яких працювати у цій сфері неможливо. Тому до soft skills у 2023-2024 роках відносимо:
Сьогодні на сайті work.ua розміщено близько 1000 вакансій у сфері SMM. Більше сервісів з пошуку роботи для смм-фахівців знайдете у добірці The Instapreneurs. Що вищі скіли – то більшою буде оплата роботи.
Соцмережі майбутнього – це гармонійне поєднання чат-ботів і персоналізації брендів, беззаперечне розуміння тригерів та увага до деталей, які змушують користувача залишатися тут і зараз. Згідно з останніми дослідженнями, сучасна людина концентрується на будь-якій інформації в Інтернеті до 1,7–2,5 секунд. Тому в тренді – короткі відео, цікаві графічні матеріали та інтерактиви, що залучають, покращують взаємодію.
Звідси й hard skills, якими повинен володіти смм-спеціаліст, що прагне заробляти більше:
Зрештою, SMM-менеджеру, який хоче заробляти більше у 2024 році, важливо правильно себе презентувати. Вміння скласти резюме, яке підкреслюватиме hard skills та виділятиме саме ваш професіоналізм на фоні інших претендентів – вхідний квиток до багатогранного світу SMM. Зберігайте зручну інструкцію, як написати ефективне резюме, та отримуйте від своєї професії максимум: задоволення, досвіду та прибутків.