Погодьтеся, чудово не витрачати час та гроші на зйомки відеороликів, а мати готовий якісний та трендовий UGC-контент для Reels та TikTok. Саме для цього The Instapreneurs й створив UGC Library. А тепер ми хочемо полегшити вам життя ще більше. Зустрічайте добірку AI-інструментів, які допоможуть адаптувати обраний в бібліотеці контент до потреб вашої аудиторії та власних маркетингових цілей.
Підпишіться на e-mail-розсилку The Instapreneurs, щоб завжди бути в курсі новинок у сфері SMM та digital.
Lumen5 — додаток, який автоматично трансформує текст у візуальні елементи. Створений прототип можна використовувати для подальшого пошуку відповідного відео в нашій UGC Library. Також програма дозволяє підібрати до відео кольори, шрифти та інші елементи, що відповідають стилю бренду.
Designs.ai також перетворює текст у відео й дозволяє додавати до роликів логотипи, слогани та інші брендовані елементи.
Descript використовує штучний інтелект для текстового розпізнавання аудіо та відео, а також для автоматичної транскрипції. Це дозволяє легко редагувати аудіо- та відеофайли, а також швидко створювати підписи до відео. Ви можете вирізати, копіювати, вставляти та виправляти текст. Також програма має функцію автоматичної корекції звуку, яка дозволяє виправляти помилки у мовленні або шуми у записі. Можна легко видаляти непотрібні слова або додавати новий звуковий матеріал.
Copy.ai спеціалізується на генерації текстового контенту, але може бути корисним і при роботі з готовим відеоконтентом з UGC Library. Ви можете вказати ключові моменти або теми відео, і програма автоматично створить опис для вашого Reels. Також вона може згенерувати текст для постів у соціальних мережах, які супроводжують ролик. Якщо ви плануєте створити більше контенту на основі вашого відео, Copy.ai допоможе у створенні скриптів для додаткових роликів у форматі IGTV.
Прокачуйте свої скіли та підвищуйте ефективність свого маркетингу — читайте статтю «Як створювати та впроваджувати UGC в бізнес».
Coolors генерує комбінації кольорів за вашими вподобаннями або випадковим чином, надихаючи на нові ідеї для контенту. Ви можете використовувати ці палітри для редагування зображень або відео, щоб уніфікувати їх з атмосферою вашого бренду. Це дозволить створювати спільний стиль для всього контенту, що зміцнює ідентичність бренду в соціальних мережах.
Khroma — це додаток, який застосовує штучний інтелект для аналізу кольорів на зображеннях. Він пропонує кольорові палітри, що відповідають стильовим елементам вашого бренду.
Neural Mix Pro від Audiolabs використовує штучний інтелект, щоб дозволити вам розділяти аудіошари, такі як вокал, бек-вокал та інструменти, на окремі доріжки. Це дозволяє редагувати кожен елемент незалежно, наприклад, зменшувати гучність вокалу чи змінювати еквалайзер для інструментів. Таким чином, ви можете адаптувати звуковий контент, щоб він відповідав стилістиці вашого бренду, забезпечуючи однаковий звуковий образ на всіх платформах соціальних мереж.
Adobe Premiere Rush — це застосунок, призначений для тих, хто шукає швидкий спосіб монтажу відео без складних налаштувань. Є можливість додавання тексту, зображень, звуків, переходів та ефектів. Ви також можете обробляти кольори, покращувати звук та використовувати автоматичні функції корекції.
InVideo — застосунок, який дозволяє швидко створювати відеоролики, доповнюючи їх готовим контентом з UGC Library. Можна додавати текстові ефекти та анімацію. Має сток відео, а також бібліотеку відео та музики. Інтегрований з популярними соціальними мережами.
Tubular Labs — інструмент, який надасть важливу аналітику про ваш відеоконтент, зокрема й той, що ви використовуєте з UGC Library. Завдяки цьому ви зможете зрозуміти, що приваблює вашу аудиторію, й приймати кращі рішення щодо вибору, редагування та публікації UGC-контенту. Додаток заощадить вам купу часу, позбавивши від необхідності постійного перегляду своїх результатів в Instagram та TikTok і підказуючи, що публікувати далі.
Детальніше про перспективи UGC-контенту на 2024 рік читайте у блозі The Instapreneurs — «Тренди UGC-маркетингу 2024: відгуки, ком'юніті, ШІ».
З підпискою на UGC Video Library від The Instapreneurs ви зможете почати відразу використовувати готові відео для соцмереж, значно заощадите свій час та бюджет. Дуже зручно для фахівців з маркетингу, таргетологів, SMM-спеціалістів та підприємців.
В бібліотеці ви знайдете більш ніж 850 відео високої якості від топових українських креаторів на різноманітні теми:
та багато інших. Зручний формат 9х16 робить їх ідеальними для використання у TikTok та Instagram.
Ви можете купити UGC-контент за одним з трьох тарифних планів. Кожний з них передбачає необмежену кількість завантажень та додавання 50 нових відео тижня. Чим триваліший термін вашої підписки, тим більше грошей ви зможете заощадити. Також порівняйте: середня вартість одного відео від UGC-креатора складає $80, у той час, як вартість одного відео в UGC Library — всього $0.07.
Приєднуйтесь до тих, хто вже скористався перевагами UGC Video Library від The Instapreneurs, та відкрийте нові можливості для вашого вмісту.