Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги
Дата виходу лекції:
1.5.2024
Design
Junior
Про спікера:
Аліна Глазова
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів.
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів. Серед клієнтів — Маргарита Мурадова, Катя Осадча, Лєра Бородіна, FILM.UA, COMFY, MULTIPLEX, VARUS, COOOSH та інші
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Види презентацій та їхнє наповнення
Розберемо види презентацій під різні потреби. Розглянемо приклади, які слугують для розсилок та виступів: які формати підібрати найкраще, чи можна додавати відео та гіфки, які посилання вставляти тощо.
02
Як правильно оформлювати презентації
Перш за все дізнаємося, як підготуватися до створення презентації: визначаємо цілі та аудиторію, для якої створюємо документ. Навчимося базових принципів роботи з кольорами, шрифтами, акцентами у тексті.
03
Структура презентації: як подавати інформацію
Покроково розберемо, з чого починається та закінчується документ, як побудувати структуру презентації так, аби вона продавала. Поговоримо про те, як оформити опис послуг, кейси, алгоритми робот, ціни та CTA.
04
Практика: виправляємо помилки
На реальному прикладі комерційної пропозиції комунікаційної агенції спікерка розбере основні помилки. Отримаємо рекомендації, як їх можна виправити так, аби презентація продавала та конвертувала в покупку.
Якщо ти працюєш на фрилансі, то тобі часто доводиться подаватись на проєкти та презентувати себе та свої послуги. Ця лекція допоможе навчитись створювати effective presentations, які дійсно привертають увагу потенційних клієнтів.
Власникам маркетингових агенцій
Вміння створювати презентації, які продають — дуже кльовий скіл для агенції, яка просуває свої послуги і шукає бізнеси до співпраці. За годину лекції ти дізнаєшся, як презентувати себе правильно і разом зі спікеркою розбереш на практиці комерційну пропозицію комунікаційної агенції.
Підприємцям
Якщо ти власник бізнесу, то для тебе вкрай важливо вміти презентувати свій продукт: як для клієнтів так і для потенційних інвесторів. На цій лекції ти дізнаєшся, як створювати презентації, які ефективно продають твою best idea або продукт і в результаті допомагають залучати money в твій бізнес.
Після лекції ти:
Зрозумієш, які задачі може мати презентація та як її адаптувати під певну ціль
Будеш знати критерії презентацій для публічних виступів та розсилок
Розберешся, як не допускати та виправляти типові помилки при створенні презентацій
Навчишся правильно використовувати кольори, шрифти та акценти в оформленні
Зрозумієш, з чого складається система презентацій та як це застосувати на практиці
Разом зі спікеркою розбереш структуру комерційної пропозиції комунікаційної агенції
Навчись створювати ефективні презентації, які будуть привертати увагу та продавати твої продукти та послуги
Дата виходу лекції:
1.5.2024
Design
Про спікера:
Аліна Глазова
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів.
Івенторка з 10-річним досвідом. Власниця агенції по презентаціях та авторка курсу по презентаціях для недизайнерів, де випустила 600+ студентів. Серед клієнтів — Маргарита Мурадова, Катя Осадча, Лєра Бородіна, FILM.UA, COMFY, MULTIPLEX, VARUS, COOOSH та інші
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Види презентацій та їхнє наповнення
Розберемо види презентацій під різні потреби. Розглянемо приклади, які слугують для розсилок та виступів: які формати підібрати найкраще, чи можна додавати відео та гіфки, які посилання вставляти тощо.
02
Як правильно оформлювати презентації
Перш за все дізнаємося, як підготуватися до створення презентації: визначаємо цілі та аудиторію, для якої створюємо документ. Навчимося базових принципів роботи з кольорами, шрифтами, акцентами у тексті.
03
Структура презентації: як подавати інформацію
Покроково розберемо, з чого починається та закінчується документ, як побудувати структуру презентації так, аби вона продавала. Поговоримо про те, як оформити опис послуг, кейси, алгоритми робот, ціни та CTA.
04
Практика: виправляємо помилки
На реальному прикладі комерційної пропозиції комунікаційної агенції спікерка розбере основні помилки. Отримаємо рекомендації, як їх можна виправити так, аби презентація продавала та конвертувала в покупку.