Всього за 1 годину навчись створювати креативний копірайт, який буде відображати ідентичність бренду та продавати продукт
Дата виходу лекції:
Червень 2024
Copywriting
Про спікера:
Катерина Бухаріна
Понад 5 років у копірайтингу. Ex-креативна копірайтерка мережі G×Bar, працювала з навчальними проєктами FranchRise Лєри Бородіної та «СТРУС» Паші Вржеща. Зараз пишу для брендів: UNICO, Rute та інших; допомагаю розробляти TOV та комунікації під запуск.
Головне, що потрібно знати про креативний копірайтинг
Приклади тексту, що продає та креативність, як розвʼязання задачі не стандартним способом. Як описати та сформувати TOV за допомогою матриці визначення голосу бренду.
02
Ознаки (не)провальної комунікації
Основні критерії, яким має відповідати успішний креативний текст. Як визначити провальну комунікацію, проаналізувати її та навчитись тримати фокус на систематичному покращенні.
03
Як адаптувати текст під різні канали комунікації
Формуємо key message, вчимося аналізувати стилі спілкування кожного каналу та використовувати різні образи. А також розбираємось, як покращити текст, не руйнуючи власної ідентичності.
04
Де шукати натхнення та фрази для своїх текстів
Добірка ресурсів для натхнення та ключі для розкриття твоєї креативності. Навчишся робити так, як ніхто не робить і виділятися в своїй сфері.
Розберемось, як адаптувати текст для різних каналів комунікації, формувати key messages та наповнювати їх образами. А також на які орієнтири спиратися під час аналізу креативного тексту і визначати копірайт, що продає.
Копірайтерам та бренд-менеджерам
Навчимось створювати креативні тексти, які максимально відповідають ідентичності бренду і в результаті сформуємо систему, яка допоможе зробити твій копірайтинг автентичним і ефективним. А ще лектора поділиться порадами, де шукати натхнення та фрази для своїх комунікацій та як розкрити свою креативність.
Підприємцям та власникам бізнесу
На цій лекції ти отримаєш розуміння важливих ознак успішної комунікації та ефективного маркетингу. Навчишся правильно оцінювати результати креативного копірайтингу, що допоможе покращити комунікаційні стратегії та підвищити ефективність бізнесу.
Після лекції ти:
Зрозумієш, на які орієнтири спиратися під час аналізу креативного тексту, розглянеш приклади копірайтингу, що продає, і навчишся розв’язувати завдання нестандартними способами, керуючись власною ідентичністю.
Навчишся виражати ідентичність у комунікаціях через чітке визначення tone of voice бренду та зрозумієш, як зробити його максимально влучним за допомогою матриці для визначення TOV.
Створиш систему, яка чітко визначає, що стосується твого бренду, а що точно не про нього, щоб твій креативний копірайтинг був максимально трушним.
Розбереш важливі ознаки успішної комунікації, зрозумієш, що стоїть за ефективним маркетингом, та навчишся правильно оцінювати результати креативного копірайтингу.
Будеш вміти адаптовувати свій текст для різних каналів комунікації, формувати key message та наповнювати їх образами, які допоможуть закріпити асоціації бренду з певною тематикою.
Отримаєш універсальні поради щодо покращення текстів без руйнування власної ідентичності, дізнаєшся, де шукати натхнення та фрази для своїх комунікацій, і зрозумієш, як розкрити свою креативність.
Понад 5 років у копірайтингу. Ex-креативна копірайтерка мережі G×Bar, працювала з навчальними проєктами FranchRise Лєри Бородіної та «СТРУС» Паші Вржеща. Зараз пишу для брендів: UNICO, Rute та інших; допомагаю розробляти TOV та комунікації під запуск.
Всього за 1 годину навчись створювати креативний копірайт, який буде відображати ідентичність бренду та продавати продукт
Дата виходу лекції:
Червень 2024
Copywriting
Структура лекції
01
Головне, що потрібно знати про креативний копірайтинг
Приклади тексту, що продає та креативність, як розвʼязання задачі не стандартним способом. Як описати та сформувати TOV за допомогою матриці визначення голосу бренду.
02
Ознаки (не)провальної комунікації
Основні критерії, яким має відповідати успішний креативний текст. Як визначити провальну комунікацію, проаналізувати її та навчитись тримати фокус на систематичному покращенні.
03
Як адаптувати текст під різні канали комунікації
Формуємо key message, вчимося аналізувати стилі спілкування кожного каналу та використовувати різні образи. А також розбираємось, як покращити текст, не руйнуючи власної ідентичності.
04
Де шукати натхнення та фрази для своїх текстів
Добірка ресурсів для натхнення та ключі для розкриття твоєї креативності. Навчишся робити так, як ніхто не робить і виділятися в своїй сфері.