SEO-спеціаліст, згідно з даними порталу Hostinger Tutorials, у 2023 році належить до топу 11 професій у сфері диджитал-маркетингу. Можна передбачити, що актуальність протягом наступних років не втратиться, адже найкращий результат роботи крутого сеошника — виведення сайту будь-якого бізнесу на перші позиції гугл.
Ви гуглите найкращу піцерію або бар в місті й одразу знаходите те, що треба. Вам потрібний класний інтернет-магазин хендмейд посуду — гугл на першій сторінці вже видає кілька релевантних варіантів. Отже, клієнт знаходить потрібні товари й послуги, а бізнес в цей час нарощує прибуток. Perfect match!
Редакція The Instapreneurs розповість, які скіли потрібні для опанування процесії SEO, щоб спритно підкорювати алгоритми Google та виводити сайти на перші позиції.
Вже зараз ви можете залишити свій email, щоб регулярно отримувати no-bullshit та result-driven освітні матеріали від викладачів The Instapreneurs. Імейл-розсилка — крутий спосіб для ознайомлення з актуальними новинами у навчанні з маркетингу.
Завдяки професійній старанній роботі SEO-спеціаліста будь-який вебсайт можна вивести на перші рядки видачі гугл. Проте є важливе уточнення: у топі сайт має бути лише для цільової аудиторії, яка шукає товари й послуги за допомогою конкретних пошукових запитів.
Попри особливості бізнесу, до будь-якої SEO-стратегії належить внутрішня оптимізація. Задачі SEO-спеціаліста на цьому етапі:
Ще одна невіддільна складова — зовнішня оптимізація. Які роботи виконує фахівець:
У 2023 році інструментарій SEO активно використовується бізнесом для просування своїх послуг. На міжнародному ринку, за даними порталу CLICKX, оптимізація вебсайтів демонструє найкращі результати в таких сферах як:
Аналогічна тенденція зберігається і в Україні станом на 2023 рік. Водночас українські експерти наголошують на важливості локал SEO, що дає змогу стати впізнаваним серед цільової аудиторії конкретного регіону, окремого міста або навіть його району.
Про тренди SEO-просування читайте в матеріалі The Instapreneurs — «Ефективне SEO-просування: як сподобатися Google».
Хард скіли — це конкретні професійні навички, володіння якими можна оцінити й виміряти. На думку експертів SEO-агенції Highervisibility (США), крутий сеошник має володіти такими скілами:
Не слід забувати й про софт скіли, до переліку яких, на думку провідних американських SEO-спеціалістів, обов’язково належить:
Безпосередньо робота вимагає терплячості, адже SEO-просування — це постійний процес, що до суттєвих результатів може тривати протягом 3 місяців або навіть пів року.
Послуги SEO-спеціаліста будь-якого рівня не втрачають актуальності, адже сучасний бізнес більшості ніш працює в умовах жорсткої конкуренції. Правильне просування сайту дає змогу зайняти топові позиції в пошуковику, стабільно отримувати органічний трафік і розкрутити бренд. Тому попит на SEO-фахівців стабільно високий, особливо, на міжнародному ринку.
Рівень заробітної плати цікавить кожного, хто розглядає для себе перспективу здобувати навички популярної професії. Якщо оцінювати ринок заробітних плат США, тут, за даними ресурсу Builtin, спеціаліст з експіеренсом до 1 року може претендувати на щорічну зарплату обсягом 51 тис. доларів США. Фахівець, що працює понад рік, отримує в середньому 63 тис. доларів протягом аналогічного періоду.
В Україні сео-спеціаліст, якщо аналізувати дані, розміщені на онлайн-сервісі з пошуку роботи Джин, може претендувати на щомісячну заробітну плату 1000–1600 доларів. Водночас джун може стартувати з 800 доларів.
Проте за даними опитування, проведеного у 2023 році міжнародною компанією Zeeks, SEO-менеджер може розраховувати на як мінімум 35% збільшення щомісячного ревеню, якщо володіє англійською мовою на рівні B1–B2.
Сьогодні сеошники, незалежно від рівня прокачування скілів, використовують такі інструменти для роботи:
Якщо бажаєте опанувати трендову професію SEO-спеціаліста вже зараз, пропонуємо почати з вивчення основ. Дивіться лекцію «SEO-копірайтинг: як писати тексти, що сподобаються Google» від спікерки The Instapreneurs Поліни Медведєвої.
Після лекції ви зможете поставити всі питання, що цікавлять, спікерці.
Лекція коштує 850 грн. Однак за підпискою ви можете всього за 555 грн на місяць отримати доступ до крутої бібліотеки навчальних матеріалів від експертів The Instapreneurs з диджитал-маркетингу.