Українські (і не тільки) подкасти про SMM, маркетинг та блогінг

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Діставайте навушники та заплющуйте очі — поговоримо про саморозвиток через аудіо. А саме через подкасти, які активно випускають креатори. Редакція The Instapreneurs познайомить вас з аудіоконтентом про блогінг, контент-мейкінг та маркетинг.

А всі top news ми регулярно надсилаємо на пошту. Для цього підпишіться на нашу email-розсилку. 

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що таке подкасти та чим вони особливі

Подкаст — це аудіофайл, розміщений на різних медійних платформах у вільному доступі для своїх слухачів. Західні країни підхопили цей тренд ще років двадцять тому. Адже замість просто музики людина може слухати навчальні лекції, інтерв'ю або різні корисності. Це не зобов'язує дивитися відеоряд, звільняє руки та пришвидшує вивчення нового.  

Подкасти бувають різної тривалості від 2 хв до 2 годин. Але важливо, що їхній формат дозволяє сприймати інформацію на слух, непідкріплену візуально. 

Подкасти вмикають за кермом або в метро, під час прогулянки або просто у вільну хвилину. А щоб краще спланувати свій час і знайти у 24 годинах місце для постійного розвитку, читайте наш матеріал про тайм-менеджмент. Ніхто з нас не багаторукий Шива, тож вміння ефективно розподілити час — просто must have. 

Топ подкастів для сммників, маркетологів та контент-мейкерів 

Наша підбірка буде суб'єктивною. Редакція The Instapreneurs зібрала тут подкасти, в яких ви знайдете відповіді на більшість своїх запитань про роботу з брендами та щодо просування товарів. А ще зможете почути реальні історії інших креаторів та підприємців. Окрім цього, в добірці знайдете матеріали про тайм-менеджмент, фінансову грамотність та ментальне здоров'я.

Маркетинг в п'ятницю

24 випуски у форматі «запитання, які б ви поставили маркетинг-директору». Авторка подкасту — Анна Кульчицька, маркетологиня та власниця креативної агенції FRIDAY. Навколо себе з аудіорозмовами вона зібрала різні українські бренди, на кшталт Львівські круасани, Uklоn, Молокія чи Galicia. 

Кожен випуск — близько 30-50 хвилин. Тож цілком можна прослухати за один раз. Подкаст доступний на платформах Apple, Google та Spotify

Нормально не підходить

15 епізодів про креатив, комунікації, PR та маркетинг під слоганом «Виходимо за рамки і створюємо круту ненормальність». В гостях побували такі відомі підприємці як Мстислав Банік, Слава Балбек, Євген Клопотенко та багато інших. На правах реклами радимо послухати випуск із CEO The Instapreneurs Веронікою Сенькіною. Підприємиця розповіла про те, як встигати вести декілька проєктів та будувати довкола себе ком'юніті.

Подкаст доступний на платформах Apple та Spotify

Сорітелінг

Подкаст задумувався у форматі інтерв’ю із людьми з креативних сфер про їх шлях у професії, успіхи та невдачі. По суті, це розповідь про креативних українців, які зіштовхуються з перешкодами, але продовжують рухатися далі. В одному з випусків автори запросили Софію Панасенко, співзасновницю платформи Mentoly. Софія розповіла про те, зʼявилася ідея створити стартап, як проходить відбір фахівців на платформу, які стереотипи щодо психології досі існують у нашому суспільстві, як зрозуміти, що психолог тобі підходить.

Нагадуємо, що The Instapreneurs разом Mentoly створили матеріал про емоційне вигорання у диджиталі. Читайте та дізнайтеся, що таке бернтаут, як йому запобігти та як допомогти колезі, який вигорів.

Сорітелінг доступний на платформах Apple та Spotify

Як вам вдалося

Зміст подкасту прямо описаний в назві — він про факапи та шлях до успіху, а банально про все, що вдалося і не дуже. Наразі вже є 27 випусків, а нові продовжують з'являтися. Авторкою та ведучою проєкту є Ліза Бордунова від команди медіа Vector. 

До розмови вона запрошує різних фаундерів та СЕО українських бізнесів. Більшість із них зробили економічний прорив у своїй сфері, зокрема через креатив та нестандартні підприємницькі підходи. До речі, це дуже гарний спосіб зрозуміти цільову аудиторію замовників, з якими працюватимете. 

Послухати можна на НВ подкасти, YouTube, Apple та Spotify

Поговоримо про фриланс 

Цей подкаст — гаряча знахідка для фрилансерів. Усі запитання про пошук клієнтів, ціноутворення та фінансове зростання, які ви ставили собі, поставте на паузу. Після занурення у 24 епізоди Олени Луніної вони просто самі відпадуть. Випуски по 20-30 хв, в яких легко і з жартами авторка розкриває найболючіші питання фрилансерів на різному рівні розвитку. 

Слухайте на Apple, Spotify, Podchaser та Listennotes

Бесіда про бренди 

Відносно новий подкаст, перший епізод якого вийшов у травні 2023 року. Він як руйнівник міфів — розвінчує безліч стереотипів про брендинг, дизайнерські рішення та креатив. Артем і Саша говорять про все: від роботи агенцій, невдалих лого до впливу нейромережі на фрилансерів. Готові опинитися за одним столом із ведучими та долучитися до бесіди?

Це все є на YouTube, Apple та НВ подкасти

Digitaliziren

Подкаст із серйозною подачею про цифровий маркетинг від Максима Саваневського, CEO комунікаційного агентства PlusOne. 105 випусків розміщені в інтернеті ще з карантинних часів, але про специфіку роботи Google, Meta чи Twiter актуально послухати навіть зараз. 

Диджиталізуйтеся за посиланнями на Apple, Soundcloud або Facebook 

Тренди-бренди

Назва приховує в собі розпакування кейсів зі сфери комунікацій. Про змагання відео і тексту, а також про розвиток різних нішевих лідерів думок як Євген Клопотенко чи Олександр Федорін, — усе тут. 14 епізодів тривалістю до години займуть ваші вечори змістовним інтелектуальним розвитком. 

Слухати можна на Apple, Podnews чи Soundcloud 

The Shine

Перший англомовний подкаст з бізнес-інтерв'ю у нашій добірці. Об'єднує всі випуски ключове питання — стратегія та підходи роботи в Instagram. Тут диджитал-спеціалісти бустять англійську та вивчають тренди, які вже працюють у світі. В колекції вже 123 випуски, а нові епізоди вже на підході.

Ю ноу вот ту ду — Apple, Spotify, YouTube

Social Media Decoded 

Ще одна серія англомовних аудіо про роботу з соцмережами. Тут про розвиток особистого бренду та інфлюенс-маркетинг. Авторка Мішель, яка працювала з брендами рівня Lenovo та Toyota, експертно розповідає про дієві маркетингові інструменти та сошіал мідіа тенденції. На подкасьі уже 293 епізоди, нові з'являються  щокілька днів. При цьому їхня тривалість 5-20 хвилин. 

Лісен іт на Apple та Spotify.

Фінансова терапія

Sebto Media створили не просто подкаст — це реалітішоу, де головний герой вчиться фінансової грамотності та закриває кредити на 100 000 гривень. Допомагає йому у цьому фінансова консультантка Галина Тритяк. У випусках герой вчиться, як формувати подушку безпеки, як відкладати та накопичувати гроші, як забезпечити собі пенсію, як правильно донатити та формувати бюджет. Щиро радимо усім диджитал-спеціалістам, хто хоче потоваришувати з грошима та не навчитися грамотно розпоряджатися коштами.

Подкаст доступний на Apple, Spotify, Youtube та Google.

Простими словами  

Цей подкаст поза нашою тематикою. Але він мегаважливий для фрилансерів та контент-мейкерів, щоб краще розуміти себе. Якщо ви помічаєте в роботі самосаботаж, синдром самозванця, прокрастинацію, складні емоції або блокувальні установки, велкам до клубу Марка Лівіна, Іллі Полудьонного та Софії Терлез. Вони розповідають з позиції психології, як наші емоції впливають на рішення та як нам навчитися ними управляти.

Слухайте подкаст на Apple, YouTube та Soundcloud.

Бібліотека лекцій The Instapreneurs

The Instapreneurs — це бібліотека навчальних продуктів, де є лекції, статті в блогах та експертні матеріали.  З нами ви дізнаєтесь:

  • як розвивати особистий бренд та запустити свій інфопродукт,
  • як працювати з контент-маркетингом,
  • як робити маркетинг-аналітику,
  • як запускати контекстну рекламу,
  • як працювати з E-commerce,
  • як робити PR та будувати лояльне ком'юніті тощо.
Гуд ньюз: всі лекції можна придбати за підпискою — лише 555 гривень на місяць.

Як це працює? Після оформлення підписки ви отримуєте доступ до всього контенту платформи — лекції + диджитал-продукти. До того ж всі оновлення відразу з'являються у вашому особистому кабінеті відразу після лончу.

Чи можна придбати одну лекцію? Так, ви можете придбати лекції окремо. Проте не забувайте, що вартість усіх лекцій складає понад 20 000 гривень. А завдяки підписці їх можна отримати за 555 гривень на місяць.

Як оформити підписку? Це можна зробити сторінці будь-якої лекції під час оплати або на головній сторінці сайту за цим посиланням.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.