У 2022 році Notion придбав календар Cron та вирішив його повністю інтегрувати у свій простір. 17 січня 2024 року Raphael Schaad, засновник календаря, повідомив, що Cron припиняє існування і перетворюється на новий додаток — Notion Calendar. Хоча Ноушн вже давно має календар для своїх робочих просторів, він завжди був відірваний від таких сервісів, як Google Calendar.
Нещодавно редакція The Instapreneurs разом із психотерапевтами сервісу Mentoly дізнавалися, як планувати свій час та роботу так, аби не «зловити» токсичну продуктивність. До речі, із самим поняттям теж розібралися. Читайте в матеріалі «Токсична продуктивність: як її розпізнати та подолати».
Новий додаток має подібний дизайн до Cron. Тому, якщо ви коли-небудь користувалися ним, відразу відчуєте себе як риба у воді. В принципі, як із Google Calendar. Notion Calendar має простий та мінімалістичний, юзер френдлі дизайн. Має елементи календаря від Apple, а ще світлий і темний режими. Перейдемо до найцікавішого — для яких цілей використовувати новий додаток.
Якщо ви ведете Notion спейс, то тепер керувати тасками стає легше. Можна синхронізувати бази даних, щоб переглядати та оновлювати дедлайни із подіями календаря.
Такий функціонал вже був у Cron. Ви можете переглядати свій розклад завдань та під'єднуватися до мітингів відразу з menu bar — зручно, адже не треба заходити в додаток окремо. Все це на десктопній версії.
Тепер під кожний міт, який відбувався з календарем, можна створити нотатку — вона відразу інтегрується в data base. Так ви будете мати повний контекст кожного колу.
Функціонал доволі схожий на Calendly, проте тепер непотрібно використовувати ще один додаток. Тепер в Ноушн можна надіслати посилання на свою доступність і розклад, щоб інші могли забронювати час з вами. Плюс є можливість автоматично заблокувати зайняті слоти у всіх календарях. Проте на відміну від Calendly, ви не можете створювати повторювані розклади.
Наразі Notion Calendar доступний лише для IOS. Проте розробники запевняють, що незабаром з'явиться версія і для Android-користувачів. Для комп'ютерів доступний на Mac та Windows.
Щодо інтеграцій з іншими сервісами: поки новий календар синхронізується лише з акаунтами Google Calendar. В Notion запевняють, що мають плани на додавання й інших інтеграцій, зокрема з Outlook та iCloud. Для відеоконференцій є синхронізація з Google Meet та Zoom.
Української мови в аплікейшн поки немає, проте є інші 12: англійська, японська, корейська, французька, німецька, іспанська, португальська, данська, голландська, фінська, норвезька та шведськ.
Використання додатка — безкоштовне. Завантажуйте за посиланням and take your time.
Мембери The Instapreneurs використовують додаток як для командної роботи, так і для особистих тасків. Ми ведемо у ньому таск-менеджер та трекери звичок, пишемо контент-плани, зберігаємо інформацію, плануємо зустрічі та бюджет тощо.
Хочете оптимізувати свою роботу та розібратись з Notion? Радимо подивитися лекцію від спікерки Уляни Кобзаревої. Уляни понад 4 роки організовує своє життя в цьому додатку та має офіційну сертифікацію по функціях Notion.
Після лекції ви зможете поставити всі питання, що цікавлять, спікерці.
Лекція коштує 850 грн. Однак за підпискою ви можете всього за 555 грн на місяць отримати доступ до крутої бібліотеки навчальних матеріалів від експертів The Instapreneurs з диджитал-маркетингу.