13 мільйонів доларів чистого прибутку лише від одного листа. Саме стільки заробила американська комп’ютерна компанія Digital Equipment, маркетолог якої у 1978 році вперше створив масову електронну розсилку.
Хочете повторити успіх — let's go опановувати ази комунікації з клієнтами. Підпишіться на новини від редакції The Instapreneurs, щоб навчитися грамотно використовувати цей інструмент.
Email-маркетинг — це просування товарів за допомоги електронних листів. Це невіддільна частина рекламної стратегії бренду. Бо він утримує найвищий ROI, попри появу нових інтерактивних каналів. За даними сервісу Litmus, один вкладений долар повертається помноженим на 36.
Крім прямих продажів, розсилки виконують інші важливі функції:
Чому маркетологи люблять поштову рекламу? Тому що вони знають про переваги цього каналу спілкування:
Запам’ятайте golden rule №1. Листи — це не тільки інформація про вас та ваш продукт. Це, в першу чергу, про вашого покупця. Пишіть саме так, тоді розсилка влучить в яблучко й досягне своїх цілей:
Must have: для повного та всебічного охоплення аудиторії потрібно доповнювати email-спілкування комунікацією через інші платформи. Розповідайте в листах, що ви прогресивна компанія й у вас є Facebook, Instagram, Tik Tok. Використовуйте тренди маркетингу і готуйтеся «відбиватися» від натовпу покупців.
Тригерні листи автоматично надходять користувачам після того, як вони вчинили певну дію: зареєструвалися на сайті, зробили замовлення, додали товар до кошика, але не купили його тощо. Цікаве дослідження провели в Campaign Monitor. Отримані дані показали, що адресати більш лояльно ставляться до розсилки у вівторок та середу: open rate та click можуть перевершити очікування. А от турбувати людей у вихідні не варто: вони не зрадіють пошті та можуть відправити вас у спам.
Редакція Instapreneurs ділиться з вами п’ятьма дієвими кейсами розсилки.
Обов’язково використовуєте сервіси роботи з текстами, аби створити грамотний, SEO-оптимізований та цікавий лист. Якісний контент значно підвищує конверсію.
Електронну розсилку використовують як великі компанії, що вже зарекомендували себе на ринку, так і бізнесмени-новачки, які щойно відкрили онлайн-крамничку. Бо це недорого та ефективно.
Магазин стильного одягу LeBoutique дарує безкоштовну доставку.
Інтернет-магазин ROZETKA постійно приваблює підписників розпродажами.
Український бренд натуральної косметики Hillary пропонує знижки на новинки.
Медична лабораторія ДІЛА нагадує, що потрібно піклуватися про своє здоров’я.
Розібратися, як працює рекламний інструмент та в чому його перспективи, допомагає спеціаліст The Instapreneurs Софія Юдіна. Долучайтеся до перегляду лекції та опановуйте імейл-маркетинг з нуля за 1 годину.
На лекції ви дізнаєтесь:
Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.