25 топових застосунків для сммника: все для відео, фото, сториз та організейшн
Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs
SMM-фахівцю потрібно володіти різними інструментами, які допомагають аналізувати та вдосконалювати роботу, ефективно організовувати свій час, і, оф корс, створювати віральний контент. Якщо ви шукали диджитал-помічників для себе — ю а велком.
Редакція The Instpreneurs зібрала 25 найкращих застосунків для смм-менеджерів та маркетологів. Ви дізнаєтеся про потужні інструменти для аналізу, роботи з контентом, фоторедагування та відеомонтажу, створення сториз та організації робочих задач. Все це читайте в матеріалі.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Як та де SMM-спеціалісту організувати роботу
Soft skill смм-фахівця 2023-2024 років — ефективне планування та дотримання дедлайнів. Користуйтеся такими застосунками:
Google Keep записує голосові нотатки, що трансформуються у текст, а також дає змогу групувати й зберігати спонтанні фото чи записи для подальшої з ними роботи.
Google Calendar допомагає планувати час та нічого не забувати. Достатньо вписати у потрібні дати майбутні зустрічі, скласти перелік завдань і ввімкнути нагадування.
Google Jamboard потрібен для створення простих віртуальних візуальних дошок. Ділитися ідеями на таких дошках можуть кілька людей одночасно. Також зручно для нотування думок у картинках і планування креативу.
Slack є найбільш ефективним корпоративним месенджером, який навіть у безкоштовній версії дає змогу підключати необмежену кількість користувачів. Має власний хостинг і зручну систему пошуку. Зе сікрет: команда The Instapreneurs веде всю робочу комунікацію саме тут.
Authenticator — це один із найнадійніших додатків для зберігання паролів і двоетапної аутентифікації задля безапеляційного захисту сторінок та акаунтів.
ЗастосунокForest розроблений для раціонального планування часу, де є місце для робочих спринтів і повноцінного відпочинку. В програмі ви ставите таймер, щоб не відриватися від роботи, та вирощуєте власний ліс. Один проміжок часу для роботи — одне дерево.
Зрештою, не зайвим буде підручний паперовий планувальник, який завжди нагадуватиме про поточні завдання і мотивуватиме вчасно закривати актуальні проєкти. А ще ловіть добірку корисних сервісів для роботи з посиланнями та помилками, розсилками й анімаційними матеріалами:
GA dev Tools — зручна платформа для створення мічених посилань.
Bitly — американський сервіс для скорочення URL та відстеження кліків на посилання.
Linktreeдає змогу створювати матеріали з усіма посиланнями, які ви бажаєте, та розміщувати їх у соцмережах.
LanguageTool — сервіс в Google Chrome для роботи над помилками в тексті.
Giphy — онлайн-база для пошуку та поширення анімованих GIF-файлів.
Sendpulse — додаток для створення лендінгів та інтернет-магазинів, а також організації бази підписників та створення розсилок.
5 застосунків для аналітики та пошуку референсів
Data is a new gold
Аналіз супроводжує роботу сммника на всіх етапах роботи, тому важливо мати у своєму арсеналі допоміжні застосунки:
Google Analytics — багатофункціональний сервіс для аналізу трафіку з соцмереж, відстеження ефективності рекламних кампаній та взаємодії з інфлюенсерами.
trendHero — застосунок для аналітики акаунтів в Instagram та продуктивної роботи з блогерами.
Помічниками у пошуку ідей для фото та відеоконтенту будуть такі сервіси:
Tik Tok Creative Centre— безкоштовна платформа, яка акумулює популярні хештеги, ключові слова відповідно до теми, тренди, музику та шаблони.
Pexels — багата бібліотека стокових фото та відео високої якості.
Pinterest— додаток із зображеннями та відеороликами на всі можливі тематики. Також тут можна подивитися готові колажі й відеонарізки, що диктують тренди та надихають на створення якісного контенту.
Також у роботі сммника важливе навчене око, або «надивленість». Постійно відстежуючи тренди у веденні сторінок, спостерігаючи за партнерами, конкурентами та популярними блогерами, легко знаходити референси та втілювати ідеї вжиття проєкту.
Топові застосунки для роботи з відео- та фотоконтентом
Робота з відео: швидко та ефективно
Відеоконтент сьогодні є чи не найпопулярнішим форматом у соцмережах. Для роботи з таким контентом SMM-спеціалісту допоможуть додатки, де можна легко змінювати фон чи додавати яскравість, доповнювати сюжети музикою, текстом, змінювати швидкість кадрів, обрізати відеоряд і додавати ефекти. Get it:
У програмі VITA можна клонувати відео за допомогою PIP і експортувати готові ролики в Full HD якості. Легко створювати цікаві відеоблоги, використовуючи швидкі та оригінальні шаблони. Також є опція налаштування тіней, штрихів і кольорових фільтрів. Усі інструменти — безкоштовні.
Безкоштовний додаток без водяних знаків VN дає широкий вибір кінематографічних фільтрів і переходів для створення незвичайних візуальних ефектів. Також є опція анімації ключових кадрів та можливість зробити стоп-кадр. Зберігати проєкти можна на проміжному етапі у чернетки, захистивши їх паролем, а потім продовжити роботу на будь-якому пристрої через Google Drive або OneDrive.
Застосунок Bazaart зручний для роботи з фото, відео та навіть графікою. Він пропонує майже меджик можливості: покращувати роздільну якість розмитих фото, додавати до 30 шарів зображення, легко створювати власні наклейки, меми, листівки, логотипи, колажі. Доступні як безкоштовні опції, так і преміумпідписка з унікальним набором інструментів і розширеною бібліотекою шаблонів, вартістю від 12 доларів за місяць до 72 доларів за рік.
Додаток Videoleapцікавий фільтром «24 кадри в секунду», можливістю створювати відео кінематографічної якості та змінювати формат. Також є зрозумілі й ефективні бізнес-шаблони для створення відеореклами. Щоправда, у безкоштовній версії доступна обмежена кількість доріжок для обробки.
Можна поєднувати в роботі відразу кілька застосунків або ж знайти один, який буде найзручнішим та відповідатиме всім запитам.
Обробка фото: змінюємо фони та створюємо колажі
Фоторедактори — ще одна група помічників для SMM-менеджера. Не обов’язково вчити Photoshop, щоб робити крутий візуал. Застосунки для роботи з фото дають змогу обрізати, змінювати яскравість, додавати настроєвість з допомогою фільтрів та експортувати результати у високій якості.
Програми, які варті уваги:
ClipDrop— дає змогу обрізати фото чи змінити фон відразу після зйомки. Змінити колір неба на фото, забрати текст чи зробити рухомою частину зображення — все реально. Також легко надсилати зображення на комп’ютер, сфокусувавши смартфон на моніторі з налаштованим додатком. У безкоштовній версії можна опрацювати 10 фото на добу.
PhotoRoom — платна програма з можливістю безкоштовного тестування. Основна перевага — безліч можливостей для роботи з фонами. Дотиком пальця можна видалити людину чи предмет із фото, або навпаки залишити об’єкти, але змінити фон. Також доступний пакетний редактор, що дає змогу редагувати сотні фото за декілька секунд, задавши один потрібний параметр.
Ще одна емейзінг програма — Figma. В матеріалі «20 плагінів Figma для SMM-дизайну»ми зібрали добірку плагінів, які полегшать роботу сммнику та допоможуть створити топові креативи.
Де створювати сториз: 4 топових додатки
Ловіть небанальні застосунки для створення stories, які захоплюють увагу з перших секунд:
7Element пропонує одну з найбільших баз стікерів, шрифтів та шарів для продукування ексклюзивних сториз.
ЗастосунокLiro допомагає користувачам соцмереж почути вас, а вам — легко донести інформацію. Бо тут зручно налаштувати субтитри до відеороликів, адже 85% людей дивляться сторінки із вимкненим звуком.
Родзинка додатка Captions — бібліотека підписів. З ними ви привертатимете увагу до сториз з перших секунд.
Вирізати фон чи просто прибрати зайву деталь з фото допоможе програма Magic Eraser. Особливо зручно для очищення фото від водяних знаків.
Також варто звернути увагу на такі програми як Canva, Instories та StoryLab — у них легко збирати в одне ціле фото та відео для оригінальної подачі у Facebook чи Instagram.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Як SMM-фахівцю прокачувати навички дизайну | Лекція The Instapreneurs
Хочете прокачати навички SMM-дизайну? Дивіться лекцію «Теорія дизайну для SMM-спеціаліста» від спікерки Єлизавети Стецюк на платформі The Instapreneurs. Тут простими словами про базові закони дизайну, роботу з кольором і шрифтами та як їх використовувати в процесі створення візуалу для соцмереж.
Єлизавета Стецюк — Web Designer & Webflow Developer платформи The Instapreneurs, співпрацювала з Balbek Bureau. Має експертизу як в графічному, так і в продуктовому дизайні, а ще бекграунд роботи в SMM, тому розуміє тонкощі дизайну для соцмереж.
Після лекції ви:
зрозумієте, якою буває робота SMM-спеціаліста з дизайном;
отримаєте поради для роботи з брендбуком компанії;
дізнаєтесь, яким є правильний алгоритм створення дизайну для соцмереж клієнта з нуля;
навчитесь правильно складати мудборд та обґрунтовувати своє рішення щодо підбору елементів;
дізнаєтесь про базові типи композиції, гештальт-принципи, категорії шрифтів та співвідношення кольорів у дизайні;
отримаєте перелік практик для розвитку власної креативності та тренування «навченого ока».
Разом із лекцією ви отримаєте Notion-файл від Єлизавети — це бібліотека матеріалів, що допоможе облегшити роботу та засвоїти знання з лекції. В бібліотеці ви знайдете:
сайти для роботи з типографією та кольором,
список безкоштовних стоків,
ресурси для пошуку натхнення,
список книг про дизайн,
шаблон ТЗ для дизайнера.
Ціна лекції 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs ви отримуєте усі матеріали за 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити кращу роботу сайту та поліпшити ваш досвід користування.