За годину лекції ти дізнаєшся усі основні моменти щодо GA4 та зрозумієш, на які показники та дані звертати увагу, аби якісно аналізувати та взрощувати свій або клієнтський бізнес
Дата виходу лекції:
2.4.2024
Analytics
Middle
Про спікера:
Анастасія Черкасова
Product marketing & Growth в Perla Helsa
Робить продакт маркетинг в компанії Perla Helsa. Має досвід роботи з диджитал-продуктами вже більше 7 років. Працювала на різних позиціях: дизайнер, аналітик, CRO менеджер, продакт менеджер.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Перехід від Universal Analytics до GA4
Дізнаємося передісторію, чинники та проблеми, які стали причиною переходу на Google Analitycs 4, щоб краще розумітися на тому, як працює аналітика.
02
Що нового в GA4
Розберемо, чим нова версія відрізняється від Universal, в чому різниця між їхніми моделями даних. поговоримо про крос-платформений трекінг, режим згоди та моделювання даних в GA4.
03
Основні показники в GA4
Навчимося працювати з такими показниками як “сесії” та “баунс рейт”. Як працювати з іншими даними, наприклад, користувачі, івент, час на сайті та іншими.
04
Репорти в GA4
Дізнаємося, як правильно читати аналітику та збирати дані разом з новою GA. Оглянемо можливості звітів та навчимося кастомізувати їх під потреби бізнесу.
Які хочуть дізнатися про нові можливості та функції, які пропонує Google Analytics 4. На цій лекції ви розберетесь, як використовувати дані з GA4 для аналітики маркетингових активностей та подальшого зросту результативності ваших кампаній.
Підприємцям
Якщо в тебе є свій проєкт, то ця лекція допоможе зрозуміти поведінку твоїх клієнтів та покращити стратегії залучення та утримання користувачів за допомогою даних на Google Analytics 4.
Будь-якому digital-спеціалісту
Якщо ти відповідаєш за таргетовану рекламу, приймаєш участь в розробці сайту або займаєшся іншими тасками, які повʼязані з розвитком бізнесу — то ця лекція допоможе тобі поглибити свої знання в інструменті аналітики Google Analytics 4, за допомогою якого ти зможеш аналізувати показники, вимірювати ефективність маркетингових кампаній та розуміти загальний перформанс сайту.
Після лекції ти:
Зрозумієш основні відмінності між двома версіями Google Analytics
Дізнаєшся, як працює модель даних GA4 і як застосовувати її для збору та аналізу інформації про користувачів
Розглянеш принципи використання GA4 для відстеження користувачів на різних платформах
Порівняєш методи ідентифікації користувачів у Universal Analytics та GA4
Дізнаєшся основні метрики та показники, на які варто звертати увагу в GA4
Навчишся робити репорти та застосовувати їх для оцінки ефективності маркетингових кампаній
За годину лекції ти дізнаєшся усі основні моменти щодо GA4 та зрозумієш, на які показники та дані звертати увагу, аби якісно аналізувати та взрощувати свій або клієнтський бізнес
Дата виходу лекції:
2.4.2024
Analytics
Про спікера:
Анастасія Черкасова
Product marketing & Growth в Perla Helsa
Робить продакт маркетинг в компанії Perla Helsa. Має досвід роботи з диджитал-продуктами вже більше 7 років. Працювала на різних позиціях: дизайнер, аналітик, CRO менеджер, продакт менеджер.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Перехід від Universal Analytics до GA4
Дізнаємося передісторію, чинники та проблеми, які стали причиною переходу на Google Analitycs 4, щоб краще розумітися на тому, як працює аналітика.
02
Що нового в GA4
Розберемо, чим нова версія відрізняється від Universal, в чому різниця між їхніми моделями даних. поговоримо про крос-платформений трекінг, режим згоди та моделювання даних в GA4.
03
Основні показники в GA4
Навчимося працювати з такими показниками як “сесії” та “баунс рейт”. Як працювати з іншими даними, наприклад, користувачі, івент, час на сайті та іншими.
04
Репорти в GA4
Дізнаємося, як правильно читати аналітику та збирати дані разом з новою GA. Оглянемо можливості звітів та навчимося кастомізувати їх під потреби бізнесу.