Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дата виходу лекції:
1.8.2023
Marketing & SMM
Про спікера:
Марʼяна Янко
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів.
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
Залиш свій коментар
Твоя думка важлива! Поділися враженнями від лекції або задай питання спікеру. Твій коментар допоможе іншим учасникам, а питання збагатять наступні обговорення. Не соромся — ми цінуємо кожен відгук! ❤️
Коментарі: 0