Головна
FAQ

Знаходь відповіді на свої питання тут

Формат підписки передбачає автоматичне списання та подовження доступу до моменту, поки підписка не буде припинена та скасована користувачем.

За допомогою Apple/Google Pay чи будь-якої платіжної картки. Якщо вам необхідний офіційний інвойс або оплата з-за кордону не проходить, будь ласка, напишіть нам support@theinstapreneurs.com.ua .

Прийде на пошту автоматично після оплати! Або ви можете одразу увійти до особистого кабінету на платформі за допомогою імейлу, який вказували при оплаті та користуватись продуктом.

Звичайно, що може бути кращим подарунком?) Обирайте найбільш привабливий тариф та пишіть нам на support@theinstapreneurs.com.ua або Телеграм.

Якщо ви оформили підписку починаючи з травня, ви можете самостійно її скасувати в Особистому кабінеті. Для цього, будь ласка, увійдіть до свого акаунту, перейдіть на сторінку Особистого кабінету, клікніть на іконку профілю у правому верхньому куточку та у спадному меню оберіть Плани. На сторінці, що з’явиться знаходиться кнопка для скасування. Якщо ви оформили підписку до травня, будь ласка, зверніться до нашої Support team за імейлом support@theinstapreneurs.com.ua або через Телеграм.

Після скасування підписки ви матимете доступ до продукту впродовж оплаченого періоду. Наприклад, якщо підписка оплачена 05/07, ви гарантовано зможете користуватись підпискою до 05/08, незалежно від дати скасування. Після скасування підписки, по закінченню передплаченого періоду, доступ до продукту закривається автоматично.

No worries - якщо у вас трапилась халепа в неробочі години, одразу пишіть нам, і наша support team повернеться до вас першою справою в робочі години - there’s nothing we can’t fix! Ми на зв’язку з понеділка по п’ятницю, 10:00-19:00.

Причин багато, проблема одна - будь ласка, напишіть нам на support@theinstapreneurs.com.ua чи в Телеграм ваш імейл - і ми перевіримо в чому виникає питання та швидко це виправимо!

На жаль, повернути кошти за підписку після придбання неможливо.

Якщо під час реєстрації на платформі ви використовували ваш акаунт Google, ви з легкістю зможете використовувати його для входу на платформу. Проте, якщо ви реєструвались за допомогою пошти, вхід з Google не буде працювати. Щоб підключити акаунт Google для швидкої авторизації на платформі, будь ласка, увійдіть до особистого кабінету через імейл та код, клікніть на іконку у правому верхньому куточку та оберіть Мій профіль. Внизу сторінки, що з'явиться, буде можливість підв'язати Google акаунт для швидшого та зручнішого входу на платформу.