Про побудову ефективної PR-стратегії для новачків у цій сфері. Це вижимка цінної інформації від ex-PR-ника бренду CULTNAKED на прикладі кейсів з власного досвіду
Дата виходу лекції:
1.11.2022
PR
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Юрій Нога
PR manager в Gogola Agency та консультант з інфлуенсер-маркетингу.
Піар-менеджер, інфлуенсер-маркетолог. Має 4 роки досвіді у фешн-піарі, працював з брендом CULTNAKED. Наразі працює із такими брендами як Bagllet, Kachorovska, Guzema Fine Jewelry 13PERFUMES та COVER.
Соціальні мережі:
Залиш свій коментар
Твоя думка важлива! Поділися враженнями від лекції або задай питання спікеру. Твій коментар допоможе іншим учасникам, а питання збагатять наступні обговорення. Не соромся — ми цінуємо кожен відгук! ❤️
Коментарі: 0