Головна
Лекції
UGC бібліотека
UGC бібліотека
Лекції (Kwiga)
Допоможіть нам стати кращими 🥹
Пройдіть коротке опитування та отримайте персоналізований досвід.
Головна
Лекції
Як робити маркетинг-аналітику
star-icon
4.4
(176 оцінок)

Як робити маркетинг-аналітику

Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію

Додаткові файли:
Про лекцію:
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
Грудень 2022
Analytics
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:

Лишились запитання?

Залиш запитання спікеру або знайди свою відповідь нижче
Залиш запитання
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.