Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Наступна лекція через
10
Figma Basics для SMM-спеціаліста
Тома Мельничук
Head of SMM у проєктах The Instapreneurs, MeNow & Daily Kitchen, а також Head of SMM & E-commerce marketing manager у Matcher.
Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Дата виходу лекції:
3.2.2024
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
ex-Foxtrot, MOYO, brabrabra
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
Залиш свій коментар
Твоя думка важлива! Поділися враженнями від лекції або задай питання спікеру. Твій коментар допоможе іншим учасникам, а питання збагатять наступні обговорення. Не соромся — ми цінуємо кожен відгук! ❤️
Коментарі: 0