Головна
Лекції
UGC бібліотека
UGC бібліотека
Лекції (Kwiga)
Допоможіть нам стати кращими 🥹
Пройдіть коротке опитування та отримайте персоналізований досвід.
Головна
Лекції
Антикризові комунікації для бренду
star-icon
4.8
(99 оцінок)

Антикризові комунікації для бренду

Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми

Додаткові файли:
Про лекцію:
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
Липень 2023
Management
Про спікера:
Марія Полянська
Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino.
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:

Лишились запитання?

Залиш запитання спікеру або знайди свою відповідь нижче
Залиш запитання
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.