Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Наступна лекція через
10
Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність
Яна Сибіга
CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club.
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
3.7.2023
Management
Про спікера:
Марія Полянська
Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino.
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
Залиш свій коментар
Твоя думка важлива! Поділися враженнями від лекції або задай питання спікеру. Твій коментар допоможе іншим учасникам, а питання збагатять наступні обговорення. Не соромся — ми цінуємо кожен відгук! ❤️
Коментарі: 0