Антикризові комунікації для бренду

Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми

Про лекцію:
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
3.7.2023
Management
Про спікера:
Марія Полянська
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Репутаційна криза: що це та як на неї реагувати 
Розберемо поняття кризи та дізнаємося про наслідки для компаній, які ігнорують проблеми та не працюють над репутацією. Подивимося на основні факапи та помилки комунікаційників в кризових кейсах. Спікерка розповість, що треба та не треба робити в PR-кампаніях та чому.
02
Winning message: навіщо потрібен та як його сформувати 
Марія Полянська поділиться покроковим чеклістом щодо формування winning messege. Розберемо 4 основних пунктів для меседжу, якій аудиторії важливо його почути та що саме треба сказати. 
03
8 правил антикризової комунікації
Спікерка поділиться правилами комунікації у кризових ситуаціях. Тут розберемо, як правильно відповідати на питання журналістів, як реагувати на кризу, співпрацювати з медіа та навіть з юристами.
04
Негативний фідбек: як з ним працювати
На прикладах реальних кейсів розглянемо, як компанії проходили комунікаційну кризу та відповідали на негативний фідбек. Дізнаємося 5 правил, як відповідати на коментарі та не стати здобиччю для хейтерів. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Отримаєш інсайти і практичні інструменти щодо стратегій управління кризовими ситуаціями в соцмережах і зрозумієш, як використовувати ці ситуації для поліпшення репутації бренду. Зрозумієш, як правильно бренду працювати з негативним фідбеком і як краще реагувати.
mouse-icon
Digital-спеціалістам
Дізнаєшся, як ефективно реагувати на негативні відгуки, керувати кризовими ситуаціями та використовувати соцмережі для відновлення довіри до бренду. На основі реальних кейсів зрозумієш, як побудувати комунікацію у кризових ситуаціях, якщо такі трапляються в проєкті.
money-icon
Власникам брендів
Лекція допоможе зрозуміти, як бути готовими до криз, реагувати на такі ситуації в соцмережах, зберегти репутацію свого бренду та навчитися ефективно спілкуватися зі споживачами в різних каналах. А також як з мінімальними ризиками вийти з криз, якщо це сталося.
Після лекції ти:
love-icon
Зрозумієш, чому бренду важливо мати антикризовий комунікаційний план
spongebob-icon
Отримаєш готовий чекліст зі структурою “Як сформувати winning message”
textbook-icon
Дізнаєшся головні правила антикризової комунікації, яких варто дотримуватись
computer-icon
Познайомишся з реальними позитивними та негативними кейсами із власної практики спікерки
money-icon
Отримаєш практичні поради, як працювати з негативним фідбеком
notebook-icon
Розбереш головні помилки та дізнаєшся, як їх уникнути у власній роботі
star-icon
4.8
(99 оцінок)

Антикризові комунікації для бренду

Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Марія Полянська
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
3.7.2023
Management
Структура лекції
01
Репутаційна криза: що це та як на неї реагувати 
Розберемо поняття кризи та дізнаємося про наслідки для компаній, які ігнорують проблеми та не працюють над репутацією. Подивимося на основні факапи та помилки комунікаційників в кризових кейсах. Спікерка розповість, що треба та не треба робити в PR-кампаніях та чому.
02
Winning message: навіщо потрібен та як його сформувати 
Марія Полянська поділиться покроковим чеклістом щодо формування winning messege. Розберемо 4 основних пунктів для меседжу, якій аудиторії важливо його почути та що саме треба сказати. 
03
8 правил антикризової комунікації
Спікерка поділиться правилами комунікації у кризових ситуаціях. Тут розберемо, як правильно відповідати на питання журналістів, як реагувати на кризу, співпрацювати з медіа та навіть з юристами.
04
Негативний фідбек: як з ним працювати
На прикладах реальних кейсів розглянемо, як компанії проходили комунікаційну кризу та відповідали на негативний фідбек. Дізнаємося 5 правил, як відповідати на коментарі та не стати здобиччю для хейтерів.